ervaring met Buggy-mee?

halo allemaal,

Ik heb het ondertussen geprobeerd. kind ik het zitje, fiets tegen de muur en dan buggy bevestigen. (Mijn man stond in de buurt om de fiets op te vangen als hij zou vallen, maar dat was niet nodig) . Het fietsen ging ook. Maar erg zenuwslopend inderdaad. Omdat mijn man naast me fietste helde milan de hele tijd opzij ( om mijn man vast te pakken). Ook het fietsen in een drukke omgeving vond ik erg eng, maar ik denk wel dat het went.

Ik ben er ondertussen ook achter dat milan waarschijnlijk nog iets te klein is voor de buggy, (Als hij wat vermoeid raakt dan hangt hij er wel raar in) en ben nu gewoon veel met hem aan het fietsen zonder buggy. ( want dat vond ik in het begin ook best eng)

Bedankt voor alle reacties, en voor alle moeders die het ook willen gaan proberen, het is een gedoe en een beetje eng, maar het is te doen.

Liefs
Amanda
 
Hallo allemaal,

Wij hebben vorige week ook een buggy + drager gekocht. Vanochtend heeft mijn man de drager met veel moeite gemonteerd. Volgens de verkoper past de drager op elke fiets. Nou eigenlijk niet dus! We hebben een batavus, een sportieve uitvoering. Na veel moeite en een beetje buigen van de drager, zat hij er dan eindelijk op.

Maar toen de buggy bevestigen. Op de beschrijving stond inderdaad ophangen aan het kruis. Maar omdat ik vrij klein ben (1,60 meter) heb ik ook geen grote fiets. De wieltjes van de buggy komen net niet op de grond. Maar bij een hoppel of zo, wel. We hebben een buggy van chicco. Het merk van de drager weet  ik nu even niet. De drager is er nu weer af.

Iemand tips? Zijn er nog verschillen de buggy-drager en de manier van ophangen van de buggy?

Groetjes,
Mama van Noa
 
Terug
Bovenaan