Hoi,
Druifje,
Waarom wij besloten hebben het toch via drukker te doen? Tja, persoonlijk gevoel. Dat als er wat mis is, het toch makkelijker is aan te kaarten bij de drukker dan via internet. Het persoonlijke contact met de drukker, en ruimere ophaaltijden, en dus niet thuis moeten blijven voor de kaartjes. Ik beval namelijk verplicht in het ziekenhuis, en dan is het voor manlief makkelijker om ze op te halen, en moet ie niet de volgende dag verplicht hele dag thuis blijven om te wachten op de geboortekaartjes. Dat is de belangrijkste reden.
Hier inderdaad al eindje op weg. Vrijdag zijn we 27 weken zwanger. En inderdaad, dat bewegen is zo mooi he? Echt erg leuk, hehe, en word nog stuk duidelijker hoor. Hier heeft kindje mn blaas gevonden, hihi, af en toe word die gebruikt als springbal heb ik het idee. haha.
Hoe zwangerschap gaat. Hier valt ze vrij zwaar. Begin veel moe en misselijk geweeest. En vanaf week 18 bekkeninstabiliteit, zit nu in de ziektewet, ook ben ik net voor oud en nieuw van de trap gevallen, lelijke val gemaakt en nu met gebroken teen in gips. Ook toen behoorlijk klap op bekken gemaakt, waardoor ik dr nu nog meer last van heb. Maar gelukkig is met kindje alles prima in orde.
Het blijft genieten, ook al verloopt zwangerschap anders dan je je in gedachten had.
Fijn te lezen dat het met jullie goed gaat. En het een zwangerschap is waar je zo doorheen wandeld.
Ben benieuwd wat jullie keuze word met het kaartje.
Liefs