Ervaring met Geboortepost.nl ??

Hai dames,

Wij overwegen om ons geboortekaartje te maken via geboortepost.nl, maar weten niet of dit betrouwbaar is en hoe de ervaringen zijn met deze website. Zijn er hier mama's die al eens kaartjes hebben besteld via geboortepost en zo ja, wat vonden jullie ervan? Zowel van de kwaliteit als van de service...?!

Groetjes,

Druifje
18 wkn.

hoi druifje

wij hebben er nog neit echt ervaring mee, maar we hebben wel net de preofdruk in huis.
over een week of 6 weten we of het echt zo gaat zoals ze zeggen.

de proefdrukken waren in ieder geval wel snel geleverd!
ik ben ook wel benieuwd naar reacties van mensen die al wel meer ervaring ermee hebben...

groetjes Carina

Hoi Druifje,
Wij hebben ook geen ervaring met geboortepost, maar heb er laatst ook proefdruk aangevraagd, die was erg snel binnen, volgende dag geloof ik zoals ze beloven.
Dus dat ging goed, uiteindelijk hebben we besloten toch via drukker te bestellen.

Trouwens, wij hebben volgens mij een tijdje met elkaar gekletst op het zwanger worden forum he? Hoe gaat het met je?

Groetjes Bloemetje

Hoi!!

En hoe was de kwaliteit van jullie proefdrukjes? Waren de kleuren mooi en hoe was het papier? Waarom heb je toch besloten om via de drukker te bestellen? Ben ik erg benieuwd naar!

Yep klopt Bloemetje, dat we vaak gekletst hebben (ook nog op MSN he!). Maar ik kom eigenlijk bijna niet meer op het forum. Eerlijk gezegd heb ik er niet zo'n behoefte meer aan om mn verhaal kwijt te kunnen ofzo...ik kijk er alleen nog wel eens op om te weten hoe het met anderen gaat en wie er inmiddels ook allemaal zwanger zijn.
Met mij gaat het allemaal goed. Ik zit vandaag precies op 18 weken en ik voel hem/haar al bijna 2 weken regelmatig bewegen. Soort plopjes en golfbewegingen, je zult t inmiddels zelf ook wel herkennen!!!  Wat groeien ze hard he!
Ik heb nooit last gehad van misselijkheid, vermoeidheid, stemmingswisselingen of wat dan ook. Ik kan alles eten en mijn geur en smaak zijn (nog) niet veranderd. Echt een heerlijke zwangerschap zo. Volgende week hebben we de 20 weken echo en dan willen we ook wel graag weten wat het wordt! Kunnen we eindelijk eens écht aan het kamertje beginnen en ook kleertjes kopen en waarschijnlijk ook het geboortekaartje maken op die website....áls er tenminste goede berichten over geschreven worden!

Hoe gaat het met jou? Jij bent ook al een aardig eindje op weg!

Liefs xx

Hoi Allemaal,

Hier iemand met ervaring! hahaha. In 2007 is mijn dochtertje geboren en hebben we het via geboortepost.nl gedaan. Echt super goede kwaliteit. Er waren wel te weinig enveloppen geleverd, maar die lagen netjes de volgende dag in de bus (ik had de enveloppen van te voren besteld zodat ik ze zelf kon schrijven, dus het was geen probleem)
Dit keer ga ik voor de excel lijst en dat zij ze rechtstreeks versturen.

groetjes Maris

ps bij de voorbeeldkaarten op de site staan ook vele positieve reacties.

Zelf heb ik ervaring met geboortekaartjes.nl

Je kan 3 kaartjes als proefexemplaar toegestuurd krijgen. Je kan een eigen account aanmaken waar alles voor je bewaard wordt. je kan een proeftekst maken de eerste krijg je met het gewenste kaartje thuisgestuurd, mocht het niet bevallen kan je het in je account een oneindig aantal keren lateren veranderen.
Je krijgt de enveloppen samen met de kaartje en 1e proeftekst, dus je kan ook zelf bepalen hoever van tevoren je dit wil. Als je ben bevallen geef je de juiste gegevens door; geboortedata, gewicht, naam etc....en dan wordt het nog dezelde dag thuis gestuurd. Als het goed is, heb je de enveloppen al geschreven, dus...kan het allemaal verstuurd worden. GEWELDIG!

Wij hebben de geboortekaartjes via geboortepost.nl besteld, alles prima! Mooi kaartje (maarja...dat maak je natuurlijk zelf  ), mooi papier. Prima service, is ons goed bevallen...

Hoi,

Druifje,

Waarom wij besloten hebben het toch via drukker te doen? Tja, persoonlijk gevoel. Dat als er wat mis is, het toch makkelijker is aan te kaarten bij de drukker dan via internet. Het persoonlijke contact met de drukker, en ruimere ophaaltijden, en dus niet thuis moeten blijven voor de kaartjes. Ik beval namelijk verplicht in het ziekenhuis, en dan is het voor manlief makkelijker om ze op te halen, en moet ie niet de volgende dag verplicht hele dag thuis blijven om te wachten op de geboortekaartjes. Dat is de belangrijkste reden.

Hier inderdaad al eindje op weg. Vrijdag zijn we 27 weken zwanger. En inderdaad, dat bewegen is zo mooi he? Echt erg leuk, hehe, en word nog stuk duidelijker hoor. Hier heeft kindje mn blaas gevonden, hihi, af en toe word die gebruikt als springbal heb ik het idee. haha.
Hoe zwangerschap gaat. Hier valt ze vrij zwaar. Begin veel moe en misselijk geweeest. En vanaf week 18 bekkeninstabiliteit, zit nu in de ziektewet, ook ben ik net voor oud en nieuw van de trap gevallen, lelijke val gemaakt en nu met gebroken teen in gips. Ook toen behoorlijk klap op bekken gemaakt, waardoor ik dr nu nog meer last van heb. Maar gelukkig is met kindje alles prima in orde.
Het blijft genieten, ook al verloopt zwangerschap anders dan je je in gedachten had.

Fijn te lezen dat het met jullie goed gaat. En het een zwangerschap is waar je zo doorheen wandeld.

Ben benieuwd wat jullie keuze word met het kaartje.

Liefs

Terug
Bovenaan