Ervaring met Geboortepost.nl ??

Nog niet echt ervaring hier, maar ook wij gaan deze keer de kaartjes bestellen bij geboortepost.nl

Vorige week een proefdrukje ontvangen, op verschillende soorten papier. Allebei goede kwaliteit, mooie heldere kleuren en snel in huis. We hebben nog een paar wijzigingen doorgevoerd en net weer een proefdrukje besteld, komt als het goed is dinsdag.

Wij  willen er trouwens wel voor kiezen om de kaartjes rechtstreeks te laten versturen en er daarnaast nog een aantal thuis te laten leveren, voor buren en voor in het babyboek enzo. Iemand daar ervaring mee? Dat we wel zeker weten dat ze op tijd bij familie en vrienden aankomen...

En, wat mij betreft ook niet onbelangrijk, ik vind ze echt niet duur!

Hoi hoi,

wij hebben in december de kaarten besteld via geboortepost.
de proefdrukken enz lagen netjes de volgende dag al in de brievenbus.
De geboortekaartjes die hun zuden versturen ook netjes de volgende dag na de geboorte in de bus bij de mensen die verder weg woonden.
Alleen de  kaartjes die we zelf in de buurt wilden bezorgen waren na een verkeerd adres gestuurd. Dus kregen we die na 1,5 week pas thuis.
Dit was erg vervelend.
Als die kaartjes niet binnen 2 weken bezorgd zouden worden konden we ze als nog bestellen via de website en zouden dan 50% korting krijgen.
Nou ja dat vonden wij klets. we hadden de kaartjes al betaald en waren neit van plan om ze nog een keer te betalen omdat ze verkeerd verstuurd waren.
Er is geen telefoonnummer ofzo dat je ze kan bellen.
alles gaat via de mail.
Maar via de tnt en via de kamer van koophandel hadden we uit eindelijk toch een goed telefoonnummer van hun te pakken en regelmatig gebeld en konden dan 50% korting krijgen op de kaarten als we die zouden bestellen.
Na 2 weken hadden we de rest van de kaarjes gelukkig thuis.
Volgende keer gaan we gewoon na een drukkerij bij ons uit de buurt.
Veel makkelijker ivm contact enz.

Groetjes Fanny

Hallo,

Mijn dochtertje is geboren op 09-10-2008 en op 10-10-2008 had iedereen de kaartjes al in de brievenbus. Ik had natuurlijk wel alle gegevens ingegeven. Ik heb het kaartje ook door hun laten ontwerpen, dit ging echt geweldig. Je kunt alles iedere keer aanpassen totdat je het zelf mooi vind. Zelf kwam die mevrouw ook iedere keer met een leuk idee.

Ik zou zeggen gewoon doen, echt een super service.

Voor diegene die het wil zien, hier is ons kaartje:

Voorkant

Binnenkant

De bellypaint heb ik laten maken in Oirschot.

Liefs Margret

Terug
Bovenaan