Ervaring met inbakeren?

Hij is zandkleurig geruit en maat mini (voor baby's maatje 56-68)
Voor €20 stuur ik hem voor je op. Informatie boekje en gebruiksaanwijzing zitten erbij.

groetjes Sonja

Hoi Sonja,

Ik denk dat ik het gevonden heb waarom hij zoveel huilde de laatste dagen en zo onrustig sliep en met zijn armen zwaaide! Ik ben echt een slechte moeder!! Maar mijn mannetje had het gewoon koud!!! Het is wel een onrustig mannetje soms, maar we willen eerst proberen of wij wat rust kunnen creeëren in een hangmatje.

Zou jij mij toch je e-mailadres willen geven, want als het hangmatje niet werkt, dan zou ik nog eens bij je willen informeren of je de bakerzak nog hebt en hem dan alsnog van je over willen nemen. In ieder geval bedankt voor je aanbod!

Groetjes,

Jessica

Een slechte moeder ben je niet!!!!!! Denk dat alsjeblieft niet, je doet toch je best om uit te zoeken waarom hij zoveel huilt. Meer als je best kun je niet doen!
Je kunt me mailen sonjavanderleij@orange.nl

succes
groetjes Sonja

Hoi Sonja,

Ik heb je e-mailadres toegevoegd. Bedankt!

Ik ben blij dat we in ieder geval nu weten waar het aan lag. Hij heeft heerlijk geslapen vanochtend, net wakker moeten maken voor de voeding, want ja hij gaat zijn uurtjes nu natuurlijk inhalen en ligt nu weer lekker warm te slapen in zijn wikkeldoek.

Groetjes,

Jessica

Dag sonja

Ik lees dat Jessica niet meteen interesse heeft. Ik heb misschien wel interesse in je doek. ben zo vrij geweest je een email te sturen hierover. Hopelijk vind je me niet te brutaal...
Ik merk wel of je reageert.

Groeten,
Rosanne

Terug
Bovenaan