[quote quote=10191807]Ben zelf afgelopen weekend bevallen na een inleiding op woensdagochtend. Houd er rekening mee dat het bij een inleiding lang kan duren (een ballonnetje mag max 48 uur blijven zitten en daarna zouden ze ook nog 2 dagen 2 keer gel aan mogen brengen…dan ben je zo een paar dagen verder), maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Het plaatsen van de ballon is eventjes vervelend. Zelf heb ik er daarna de hele dag wel veel last van gehad. Mijn ervaring zal eerder een uitzondering zijn, maar na het ballonnetje konden bij mij de vliezen nog niet gebroken worden. Onze kleine man wilde niet indalen, waardoor het risico op uitzakken van de navelstreng te groot was.[/quote]
Ow wat rot voor je! dan heeft het nog lang geduurd... Bij mij heeft de gynaecoloog vanochtend een inwendig onderzoek gedaan. Ik heb 1 cm ontsluiting en de baby ligt heel diep ingedaald met het hoofdje. De gynaecoloog verwacht donderdag avond de ballon te zetten en dat die ballon er in de nacht uitvalt waardoor hij vrijdagochtend de vliezen kan breken. Volgens de gynaecoloog is dat wel haalbaar, zoals hij zei. Dus laten we het hopen!