Ervaring met inleiden

Hee
Bij mij is het inleiden eigenlijk heel goed gegaan. Ik had nog geen ontsluiting vantevoren alleen iets verweekte baarmoedermond. 
Donderdagavond is de ballon geplaatst. Was iets pijnlijk maar vooral daarna behoorlijk last van krampen gehad. Wel redelijk geslapen. 
Volgende ochtend om half 9 de vliezen gebroken. Daar voelde ik niks van. Toen aan de weeënopwekkers. Om half 10 kwamen de eerste echte weeën. Drie uur later had ik onze dochter in me armen. 
De weeën kwamen snel achter elkaar, maar al met al is het heel snel gegaan. 
Weet niet of je ook weeënopwekkers krijgt? Dat maakt wel verschil denk ik...
Succes donderdag en vrijdag! 

Hoi
mijn advies is vraag niet aan iedereen om je heen of iets pijn doet of niet het heeft totaal geen zin om aan te horen of een ballon pijn doet ja of nee dan lig je daar straks onnodig gespannen 
ik was tegelijk zwanger met een vriendin die 3 weken eerder beviel tijdens de opname hadden we app contact en vertelde ze me ongevraagd dat de ballon plaatsen super veel zeer deed 
ik werd 3 weken later opgenomen en ja hoor de arts ging me bevalling in leiden door middel van een ballon en het enige waar ik nog aan kon denken was de app van Mn vriendin waarin ze me vertelden dat het zo veel pijn deed dus het zweet brak me uit neeeee dacht ik dit wil ik niet maja je hebt geen keus dus huppa benen in de lucht en kom maar op 
en wat denk je niks van gevoeld echt niet dus zo zie je maar iedereen is anders 
het enige wat ik je mee kan geven is laat het je maar gewoon gebeuren ja bevallen is half niet zo leuk als het kindje maken maar het zal de meest bijzondere dag van je leven worden dat staat buiten kijf 
ik heb een ballon gehad weeen opwekkers ik heb 2 keer gepoept Mn bed onder geplast een ruggenprik ben open geknipt en weer dicht genaaid maar ik heb er van genoten ieder moment klinkt heel bizar ik weet het maar ik vond het fantastisch wat een prachtige dag 
komt goed schat echt maak je geen zorgen en laat het gebeuren 

Terug
Bovenaan