Ervaring met kids en licht gekleurde meubels HELP! ADVIES NODIG!!!

Hoi,

waarom neem je geen bank met losse overtrekken die je kan wassen?? Ik heb een witte stoel van Ikea met een wasbaar overtrek en het is geweldig!! kan op 60 graden in de machine en goed heet gestreken worden en alle vlekken gaan eruit. Voordeel van witte stof is dat je als de wasmachine een kwartiertje draait een liter water met een flinke scheut goedkope bleek (werkt het beste) in het zeeppoederbakje giet je geen vlek meer terug kan vinden!!

Groetjes van marloes

Hoi Inge,

Wij hebben dus een Taupe bank en ik kan je garanderen dat die verkleurd!! De stof die wij hebben is wel stevig, maar wordt door de katten gebruikt als krabpaal  Maar ik kan het je ten zeerste afraden, onze bank heeft een jaar voor het raam gestaan, waar vol de zon op heeft gestaan en hij staat nu aan de andere kant...en op de achterkant zie je precies de streep van de vensterbank! Dus niet doen!

In ons nieuwe huis willen we graag de Ektorp bank van de Ikea, die zijn betaalbaar, wat wij ook belangrijk vinden en zitten heerlijk (vrienden hebben zo'n bank en wij zijn verkocht, die zit echt heerlijk!) daarnaast kan je voor weinig een hele nieuwe hoes kopen voor de bank, en ze zijn makkelijk schoon te houden!

Veel succes met je beslissing!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan