ervaring met late positieve test?

Hoi meiden,
Hoop dat jullie niet gek van me worden (ik wel van mezelf) maar moet ff van me afpraten.
Heb eerder berichtje geschreven bij HELP TELT DIT STREEPJE en aardig wat reacties gehad. Onzekerheid duurt echter voort. Morgen gaat de dokter pas testen.

Ik heb dus, nadat ik in eerste instantie dacht ongesteld geworden te zijn, uiteindelijk afgelopen zaterdag en maandag een CB test gedaan omdat ik veel klachten had en anders dan anders ongi was geweest. Licht positief, maar sterker na een paar uur. heeeeeeeele dunne streepjes maar voor de plus, maar wel twee streepjes die de dokter gister ook zag. Dokter wil morgen nog eens zelf testen met ochtendurine.
Gister CB digitaal negatief, maar wel een heeel dun tweede streepje op de test zelf. Zou nou dan toch wel meer hcg moeten hebben, want zou, als ik idd zwanger ben, al ruim 5 weken zijn.

wie heeft er ervaring met pas zeer laat positief testen, eerst negatief of net als ik zeer licht positief en wat heb je gedaan om arts / jezelf te overtuigen???
ben namelijk toch bang voor een negatieve test bij de HA morgen en wil graag weten wat ik dan moet doen. Mn lichaam overtuigd mij namelijk wel van een zwangerschap.... gruwelijk moe, misselijk, hogere temp, last van mn lenzen, last van mn rug en vooral een rommelend gevoel in mn buik dat ik nog nooit heb gehad.

wie kan mij helpen??
Alvast bedankt,
Danielle

Danielle,

Ik begrijp dat je deze maand ook je temp hebt bijgehouden?? dus het kan niet zijn dat je gewoon pas heel laat je ei hebt gehad?? Ik heb namelijk op mijn NOD ook negatief getest en drie dagen later wel positief.

Nou in ieder geval succes met wachten op de uitslag morgen!! ik duim voor je!!

groetjes,
CIBI

heb volgens mij mn eisprong gevoeld op 29 okt., maar weet het niet zeker omdat ik toen aan het vliegen was en die hele week erna ook raar gevoel in mn buik bleef houden. Maar hoe dan ook ben ik nu alweer ruim 1 week verder. Snap er niets meer van dus.

hopen maar dat de dokter een errug gevoelige test gebruikt en hij ook wel meteen een streepje ziet, al is het maar licht.

hou je op de hoogte.

Liefs,
Danielle

quote: dan30 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-11-2005 14:48:59'));

Hoi meiden,
Hoop dat jullie niet gek van me worden (ik wel van mezelf) maar moet ff van me afpraten.
Heb eerder berichtje geschreven bij HELP TELT DIT STREEPJE en aardig wat reacties gehad. Onzekerheid duurt echter voort. Morgen gaat de dokter pas testen.

Ik heb dus, nadat ik in eerste instantie dacht ongesteld geworden te zijn, uiteindelijk afgelopen zaterdag en maandag een CB test gedaan omdat ik veel klachten had en anders dan anders ongi was geweest. Licht positief, maar sterker na een paar uur. heeeeeeeele dunne streepjes maar voor de plus, maar wel twee streepjes die de dokter gister ook zag. Dokter wil morgen nog eens zelf testen met ochtendurine.
Gister CB digitaal negatief, maar wel een heeel dun tweede streepje op de test zelf. Zou nou dan toch wel meer hcg moeten hebben, want zou, als ik idd zwanger ben, al ruim 5 weken zijn.

wie heeft er ervaring met pas zeer laat positief testen, eerst negatief of net als ik zeer licht positief en wat heb je gedaan om arts / jezelf te overtuigen???
ben namelijk toch bang voor een negatieve test bij de HA morgen en wil graag weten wat ik dan moet doen. Mn lichaam overtuigd mij namelijk wel van een zwangerschap.... gruwelijk moe, misselijk, hogere temp, last van mn lenzen, last van mn rug en vooral een rommelend gevoel in mn buik dat ik nog nooit heb gehad.

wie kan mij helpen??
Alvast bedankt,
Danielle

Hoi Danielle,

Ik weet in ieder geval dat je test na 10 minuten niet betrouwbaar meer is en dat  er dan een (licht) tweede streepje te zien kan zijn ook al ben je niet zwanger.

Wat betreft laat een positieve test: Ik had bij mijn tweede zwangerschap (eerste kindje) pas na twee weken na NOD positief getest, daarvoor was hij telkens negatief, dus dat kan zeker wel.

Het enige wat je nu kan doen is verschrikkelijk, maar je moet toch afwachten.

Ik duim voor je dat je zwanger bent!!!

Groetjes,

Paula
16,3 weken

Als een digitale test aangeeft dat je niet zwanger bent, dan zit er onvoldoende of geen HCG in je urine om aan te geven dat je zwnager bent. Kan twee kanten op, of je bent niet zwanger, of de HCG is onvoldoende en je hebt dus te vroeg getest. Een streepje op de test zelf zegt helemaal niets.

Ik heb na mijn vroeggeboorte eind april na drie weken getest om er zeker van te zijn dat het hormoon was verdwenen. Test gaf aan niet zwnager zoals verwacht en er was wel een streepje te zien op de strip zelf. Nogmaals daar mag je niets aan aflezen.

Dus meid je moet gewoon nog even afwachten op de uistalg van het bloedonderzoek of wachten op je menstruatie, hoe frustrerend dat ook is.

Miep

Hey meiden, even een update.
Had gisterochtend weer zo'n dun streepje op mn CB-test, maar de test bij de huisarts was negatief. Misschien toch loos alarm dus, moet over weekje nog eens testen.
Ik was al half in de wolken afgelopen week, maar nu weer met beide benen op de grond...snik.

Volgens de assistent heeft de HA gezegd dat ik geen bloedtest kan doen omdat die niet meer bestaat. Volgens mij is dat niet helemaal maar, maar ja, moet het er nu maar mee doen.

Probeer een week vol te houden en als mn lichaam dezelfde signalen blijft geven dan nog eens te testen. Ik voel me namelijk nog steeds echt zwanger, maar weet nu zeker dat een menselijk lichaam ook je verschrikkelijk in de maling kan nemen.
Kan nog steeds de positieve streepjes niet plaatsen, maar moet helaas gewoon afwachten.

bedankt voor al jullie hele lieve berichtjes en allemaal veel plezier met de zwangerschap zonder hopelijk al te veel kwaaltjes.

Liefs,
Daan

Terug
Bovenaan