ervaring met late positieve test?

Hoi Danielle,

Ik wil je geen valse hoop geven, maar je verhaal lijkt een beetje op het mijne: als ik mijn CB test uit elkaar haalde dan was ie blanco als ik niet zwanger was. Toen ik wel zwanger was (maar korter dan we dachten) gaf ie negatief aan maar wel een licht streepje, pas 6 dagen later was een andere  test echt  positief.

De reden dat ik het je toch meedeel (met het risico op valse hoop):
Misschien verstandig om tot je ongi er toch  rekening mee te houden dat je zwanger zou kunnen zijn (eten, drinken, roken?) want ik had na mijn negatieve test op een feestje diezelfde avond een beetje te diep in het glaasje (fles rose) gekeken en daar baalde ik achteraf ontzettend van.

Hopelijk is het wel raak!

groetjes, Marnie

Marnie,
bedankt voor je reactie. Ik probeer het een beetje van me af te zetten. Wat de laatste dagen best beetje was gelukt, maar vandaag weer totaal niet. IK voel van alles, behoorlijk misselijk al heel de ochtend en voor het eerst gisteravond ook beetje zere borsten. Maar dat zou ook alweer van mn nieuwe eisprong kunnen zijn.... Ook mn temp rijst de pan uit, maar kan natuurlijk ook gewoon een griepje zijn dat ik me zo echt niet lekker voel. En ik blijf maar zo moe. Maar ja, ben bang dat ik me toch van alles in mn hoofd haal, maar probeer idd wel beetje op bepaalde dingen te letten. You never know....
hou jullie op de hoogte.
bedankt dat ik toch op dit forum ff van me af kan praten en zo ook al hoor ik hier nog niet thuis.

Liefs,
Danielle

Terug
Bovenaan