ervaring met matcare ovulatietesten?

Hallo meiden!
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb maar weer opnieuw ingeslagen. Ik denk dat we er maar vanuit moeten gaan dat zodra we wat zien er geklust moet worden, hihi. Ik denk ook wel dat clearblue beter is, maar die dingen zijn zo duur en misschien duurt het wel erg lang voor er een babytje komt, je weet het niet. Nu is het afwachten.....rond de 18e zou ik ongesteld moeten worden........Ik had vandaag nog een ovutestje gedaan en er was helemaal niets te zien, dus het eitje zal wel gesprongen zijn. Op naar de volgende ronde, maar misschien ook niet!
Succes allemaal!
liefs
Petra

Hoi,

Ik gebruik ook ovulatietesten en dan van die dipstick testen. Die ze in ziekenhuizen ook gebruiken en ik krijg wel 2 vette strepen en deze maand was de streep zelf donkerder!
Je hebt altijd LH in je urine dus er kan in principe altijd een vaag 2e streepje komen, ook is het afhankelijk van hoeveel je drinkt. ca. 2uur van te voren niet meer drinken en eigenlijk ook niet meer naar het toilet gaan.

Groetjes
Ineke

Hai allemaal

Nou ik heb een iets lichter 2de streepje gekregen dan de test streep we zijn ondanks de uitslagen van de testen toch maar door gegaan met oefenen, ben nu dus ook heel benieuwd of ik   morgen ongi ga worden hihihihih Ik heb er nu zelfs van gedroomd, gelukkig zijn dromen bedrog tenminste dat hoop ik maar

liefs Wies

Terug
Bovenaan