ervaring met na lange tijd positief testen!

A

Anoniem

Guest

Hi allemaal.

Nou hier ik dan maar weer ff..
Ik had de 21ste mijn NOD..Nou een week geleden dus..en nog helemaal niks te bekennen hier..Heb afgelopen zaterdag al getest..maar Negatief..Was dat misschien te vroeg? Of moet ik echt zo erg ontpillen..

Want het rare is wel, toen ik nog aan de pil was, en hem prongelijk 2x vergeten was, gelijk een b,loeding..en nou helemaal nix..niet eens steken..Vaag..
Zou het kunnen dat ik nog langer kan wachten voor Positief testen (als dat het geval is) of   zal het echt ontpillen zijn?

Hopelijk kunnen jullie mij een btje helpen..word er wel gek van hoor..nu snap ik pas echt wat overtijd betekent..

Liefs

Je kunt od de NOD dag al testen hoor! K zou r   gewoon nog n test tegenaan gooien. Succes!

Hi,

Ja...maar er zijn natuurlijk vrouwen die er wat langer over doen voordat ze positief testen..ik lees soms verhalen, dat het af en toe wel 2 weken duurt voordat ze positief testen..misschien hoor ik daar wel bij..

Of ik hoop natuurlijk gewoon teveel..tis pas mijn eerste ronde..
Wat denken jullie ?
Ik heb nog nieuwe testen besteld bij babybrabbel..meoten vandaag binnenkomen denk ik..dus dan zullen ze wel beginnen te branden..hihi

liefs

Hoi Sandra,
Hoelang is het geleden dat je met de pil gestopt bent? Als dit nog niet zo lang is kan het zijn dat je cyclus nog geen regelmaat heeft. Je NOD is dan misschien gebaseerd op 28 dagen terwijl het als je pas  gestopt bent met de pil gewoon langer kan duren voordat je weer een regelmatige cyclus hebt. Bij mij duurde  het een half jaar voordat ik weer een regelmatige cylcus had...
Succes en hopelijk ben je gewoon zwanger.
Juup

Hi,

Ik heb ff denken ongeveer 21-8 mijn laatste geslikt..
dus zit nu op 34 dagen ongeveer..

Ik denk dat het gewoon het geval is...dat het allemaal op gang moet komen..maar omdat ik weinig voel, kan het 2 kanten op..vooral met mijn vlagen misselijkheid!!

Liefs

Hoi Sandra,

Ik vrees voor jou dat het uitblijven van je menstruatie inderdaad wel eens te maken kan hebben met het feit dat je pas net bent gestopt met de pil. Veel artsen adviseren ook om de eerste maand na je stopt nog niet zwanger te worden. Dit heeft ook te maken met het feit dat ze dan moeilijk kunnen vaststellen hoe lang je zwanger bent. Voor jezelf is het nu heel lastig om te bepalen wanneer je je NOD hebt. Wel vervelend hoor.
Als ik in je schoenen zou staan zou ik er gewoon van uit gaan dat je niet zwanger bent deze cyclus. Ik zou afwachten en mezelf niet gek maken met om de paar dagen testen. (voor hetzelfde geld heb je je ei nog niet gehad). Mocht je echt zwanger zijn dan merk je dat echt vanzelf wel aan je lijf. Geen vage symptomen maar duidelijk signalen dat je echt zwanger bent.
Sterkte Juup

quote: Juup reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-09-2005 12:49:37'));

Hoi Sandra,

Ik vrees voor jou dat het uitblijven van je menstruatie inderdaad wel eens te maken kan hebben met het feit dat je pas net bent gestopt met de pil. Veel artsen adviseren ook om de eerste maand na je stopt nog niet zwanger te worden. Dit heeft ook te maken met het feit dat ze dan moeilijk kunnen vaststellen hoe lang je zwanger bent. Voor jezelf is het nu heel lastig om te bepalen wanneer je je NOD hebt. Wel vervelend hoor.
Als ik in je schoenen zou staan zou ik er gewoon van uit gaan dat je niet zwanger bent deze cyclus. Ik zou afwachten en mezelf niet gek maken met om de paar dagen testen. (voor hetzelfde geld heb je je ei nog niet gehad). Mocht je echt zwanger zijn dan merk je dat echt vanzelf wel aan je lijf. Geen vage symptomen maar duidelijk signalen dat je echt zwanger bent.
Sterkte Juup

Hey..

Bedankt voor je antwoord..
Ik moet ook eigenlijk gewoon afwachten..maar ik ben dan best wel nieuwsgierig, en ongeduldig..dus dan  ben ik benieuwd wat het is!

Ik ga ook pas volgende week testen hoor, als er nog steeds nix is dan..
Ik heb verder geen contact gehad met mijn dokter..over hoe of wat..we zullen zien..wat er gebeurd..

liefs

hoi hoi

inderdaad lastig he..

sommige mensen hebben een lange cyclus en anderen een korte...

sommige mensen voelen niet eens dat ze zwanger zijn en anderen hebben heel veel klachten....

ik zou inderdaad even wachten en test anders zaterdag weer   (een week nadat je de eerste keer getest heb)

he succes ermee

liefs tobi

Terug
Bovenaan