ervaring met na lange tijd positief testen!

quote: tobi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-09-2005 14:09:04'));

hoi hoi

inderdaad lastig he..

sommige mensen hebben een lange cyclus en anderen een korte...

sommige mensen voelen niet eens dat ze zwanger zijn en anderen hebben heel veel klachten....

ik zou inderdaad even wachten en test anders zaterdag weer   (een week nadat je de eerste keer getest heb)

he succes ermee

liefs tobi

Hi Tobi,

Ik wacht zowiezo nog een week met die test..is het niet langer..anders word ik strax weer teleurgesteld..
Hoe zit het eigenlijk met , als je al een flinke tijd niet ongi bent geworden..is er eigenlijk een standaard tijd? dat je naar de dokter kan gaan?

Misschien moet ik me daar ook nog helemaal niet druk over maken, maar dan weet ik het gewoon allemaal alvast!!!

Liefs

hoi hoi sandra...

ik ben ook nog steeds aant wachten ....ik heb 15 augustus de laatste pil geslikt en nog geen 1 piepklein duiveltje te bekennen... maar zoals juup ook al zegt...het kan wel een half jaar duren eer dat  de duivels komen ...dus ik weet hoe moeilijk het is maar we moeten echt geduldig afwachten!!!!!

liefs....

sorrie, zelfs 13 augustus de laatste pil!!.....15 augustus heb ik de eerste bloeding gehad!!!En om nog even terug te komen over dat als je de pil vergat je dan gelijk ongesteld werd dat komt omdat het dan geen natuurlijke bloeding is!!!netzoals de eerste bloeding nadat we helemaal gestopt zijn met de pil!!die is ook niet natuurlijk!!!!

en ook ik ben konstant echt misselijk ...had ik normaal echt nooit!!!

maja....pfffff alleen maar wachten!!!!

maar ik wens je echt heeeeel veeeel succes

liefs....

hoi hoi

lijkt een beetj eop mijn verhaal hoor, al heb ik 5 maanden terug de pil voor het laatst geslikt, en toen heb ik ook 3 testen gedaan, om erachter te komen dat ik door de pil gewoon 20 dagen (!) over tijd was...
nu ben ik dan weer aan het testen omdat ik 21 sept mijn nod had....

succes!

josy

Hi,

Dus ik ben niet de enige die na het stoppen met de pil aan het wachten is tot we ongesteld zijn..

Ik dacht dat er niet zoveel troep in die pil zat, nou kennelijk dus wel!! niet te geloven..
Nou afwachten dan maar, tis best wel lekker niet ongi worden, maar was dat nou maar met een reden!!! hahaha

LIeve mensen bedankt voor jullie antwoorden..en we blijven afwachten..en de rest ook allemaal succes

LIefs

quote: gossie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-09-2005 19:20:34'));

hoi hoi

lijkt een beetj eop mijn verhaal hoor, al heb ik 5 maanden terug de pil voor het laatst geslikt, en toen heb ik ook 3 testen gedaan, om erachter te komen dat ik door de pil gewoon 20 dagen (!) over tijd was...
nu ben ik dan weer aan het testen omdat ik 21 sept mijn nod had....

succes!

josy

20 Dagen??

Nou ik zit nu pas op dag 7, dus tis nog ff afwachten..heb je daarna wel gelijk een btje balans gevonden in je cycles? of valt het nog steeds tegen..? Omdat je nou ook weer overtijd bent?

Succes met testen!

Liefs

hoi,

ja dag 7,  ik zou nog even wachten dan hoor..
ik heb daarna meteen een normale cycles gehad, en nu dan voor het eerst weer
overtijd, dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken hoor!
zaterdag weer testen denk ik...

succes

olla,
ik ben 7 aug gestopt met de pil en al hoewel ik voor dat ik aan de pil ging altijd regelmatig 28 dagen had,  was ik nu ook 8 dagen (en drie testen) later pas ongi.
Ben bang dat er niet veel anders opzit dan af te wachten meid.
Veel succes, ik snap wat je voelt...

Liefs,
Danielle

Terug
Bovenaan