Ervaring met ovulatietesten?

Hallo allemaal,

Ik hoopte nog zo...driemaal is scheepsrecht, maar helaas, dat mocht niet zo zijn. Vanmiddag ben ik weer keihard teruggevallen naar week 1. Ik heb nu maar een ovulatietestset gekocht. Tjeetje wat zijn die dingen duur! Gelukkig was ik nu wel weer precies 25 dagen. Dus is het mooi regelmatig. Zijn er meer mensen die mbt van deze testen zwanger zijn geworden?

Hoi,

Ik gebruik ze ook (van kruidvat en van een internetsite, die laatste zijn n stuk goedkoper) en ik geloof zeker dat het werkt. M'n vriendin is nu 24 weken zwanger, 5 maanden zonder testen gedaan en de 6e maand met en toen was ze direct zwanger :)

Heb wel meer positieve verhalen gelezen over ovu testen op dit forum.

Succes!

Hallo,
Wij waren al 15 rond's bezig na 8ronde's zwanger maar helaas een mk. Inmiddels weer 7 ronde's verder zonder resultaat. Ronde 16 ovu testen van sensitest en JA hoor ZWANGER.
Succes mamavan simone 14w5dgn

Hallo,

Ik ben van mijn zoontje na 9 ronde's ook zwanger geworden met behulp van ovulatietesten. Eerste ronde meteen raak....
Wat bleek......we zaten elke maand verkeerd wat betreft de eisprong....
Ging ervan uit dat ik mijn eisprong rond dag 14 kreeg.....nou, ik heb hem pas tussen dag 19 en 21....
We begonnen op dag 10 al met klussen dus manlief en ik hadden op dag 19 vaak ff geen zin meer.....hahahaha.....
Zo zie je maar...
Nu al 4 rondes verder met ovulatietesten voor een broertje of zusje maar nu nog geen resultaat helaas....( eeste ronde wel meteen raak maar is helaas geindigd in een miskraam....)
Maar ik zweer dus ook bij ovulatietesten.
Die van matcare of sensitest zijn helemaal niet duur....
Succes allemaal...

Liefs nurse

hoi
ik heb ook die dure gebruikt,idd duur grapje.
cb digitaal.zodat die het voor deed.
heb toen 2 pakken gebruikt.daarna heb ik goedkope van etos gebruikt,werd het zelfde als zwangerschapstest.alleen 2 dikke strepen moet je dan hebben.via clear blue site kon ik berekenen wanneer ik moest beginnen met testen.
ik had een cyclus van 24 dagen bij mij ligt de ei bij de 9/10de dag zo.
3 cyclus ben ik zwanger geraakt,met de test,ook zonder test voel duidelijk de ovulatie.
ben nu 8 weken zwanger.
ik kreeg elke keer 1 streep en opeens 2 dikke strepen.dus kijk niet van ooh de 2de streep is licht die word dan dikker dat zegt helemaal niks.
succes.
gr marjan

Ik heb die van kruidvat, van clearblue en van sensitest (midstream) geprobeerd. Deze laatste werd de streep nooit donkerder dan de controlestreep. Kruidvat was wat mij betreft beter, maar deze slaat wel heel sneluit tot een dikke streep, maar je ziet het wel op- en aflopen. CB. was het beste maar zo duur dat ik toch uiteindelijk met kruidvat verder ben gegaan (na anderhalf jaar wordt het een beetje te duur). En in de ronde van september was het eindelijk raak, dus ik ben nu ongeveer 8 weken.

gr en succes
Wenser

Terug
Bovenaan