Ervaring met ovulatietesten?

Ik heb tijden lang de testen van sensitest gebruikt en was daar zeer tevreden over. Een ovulatietest kan je niet zwanger maken, het is geen wondermiddel, maar het kan je wel helpen de gunstigste tijd van de maand te bepalen, zodat je de meeste kans maakt. Ik vond het zelf heel prettig om te weten wanneer ik vruchtbaar was en ik vond het feit dat ik de strepen zag een geruststelling want ik wist dat ik een eisprong had.

Uiteindelijk is er bij ons een IVF behandeling aan te pas moeten komen om zwanger te worden, maar dat had andere oorzaken (als je eileiders verstopt zijn dan kan je op het goede moment doen wat je wilt, maar zal er niets gebeuren).

Succes!

Esk (11w2d)

Hoi,

Wij zijn sinds december gestopt met de pil en heel snel begonnen aan de ovu- testen. We hebben ze 6 maanden fanatiek gebruikt en zodra de ovulatie er was hadden we dus een moment van nu moet het. We hebben na 6 maanden besloten om zonder ovu-testen verder te gaan. Maar nu had ik vanmorgen zo'n rommelende buik dat ik toch maar weer de ovulatietesten erbij heb gepakt. En wat bleek twee strepen. Dus wij gaan er gewoon weer mee door.
Hopelijk hebben we ze heel snel niet meer nodig.

Wij kopen ze op sensitest. Aanzienlijk goedkoper en vind ze nog duidelijk ook.

Succes!

Groetjes Chantal

Ik ga morgen voor het eerst een ovu test doen,
Van testjezelf.nu via drogisterij.net
Vond die ook niet zo duur 7 stuks voor €15,-
had duurder verwacht.
Heeft iemand ervaring met dit merk?
Liefs

Oké! Dank jullie wel allemaal! Ik ga vanaf morgen testen. Waarschinlijk begonnen wij iedere keer te laat met klussen. Ben dus benieuwd wat die testen aangeven. Ik had trouwens de digitale test van clearblue gekocht, maar die zijn dus € 32. Dat doen we dus maar niet te vaak. Anders straks zwanger e dan geen geld meer voor de kinderkamer ;-) haha. Nou, hartelijk bedankt allemaal.

Hallo allemaal,
3 maanden geleden was ik zwanger van een tweeling en bij 10 weken bleek helaas dat beide hartjes niet meer klopten. De week erna miskraam opgewekt met pillen. Dezelfde dag kreeg ik een bloeding en ben 1,5 liter verloren. Veel bloedingen na de tijd gehad en 3 weken geleden moest ik alsnog gecuretteerd worden. Bloeden bleef en uiteindelijk heb ik bloedstollers gekregen waardoor ik nu eindelijk verder kan.
nu heb ik al 11 dagen een knipperende smiley op de test van Clear Blue en ik wacht met smart op mijn volgende eisprong.
ik weet dat mijn leeftijd (43) waarschijnlijk een rol speelt en er is natuurlijk ook nogal wat gebeurd maar heeft iemand hier ervaring mee?

Zelf ben ik sinds ongeveer 1,5 week bezig met ovulatietesten en ik ervaar het als erg stressvol. Ik en mijn man hebben besloten dat we graag voor ons eerste kindje gaan. Ik test meerdere keren op een dag maar naar mij mening blijven de testen het zelfde.
1 donker streepje 
1 wat lichter streepje. 
Nu vandaag getest en ik heb het gevoel dat het toch iets veranderd.
graag jullie mening erover 

Terug
Bovenaan