Ervaring met Ovulatietesten???

Hoi zwangeren,

Ik wil deze maand misschien wel eens ovulatie testen gaan gebruiken.
Nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Welke merken, en war te koop of te bestellen.

En ben vooral benieuwd naar succes verhalen natuurlijk :)

Hopelijk tot snel op dit forum...
 
Ik heb een paar keer ovulatietests gebruikt.
Eerst van sensi...en nog wat.
Die vond ik een beetje onduidelijk, toen ben ik ook niet zwanger geworden.
De van clearblue zijn erg goed en duidelijk.
En smiley is vruchtbaar enb anders nog niet.
Deze heb ik in juni gebruikt en toen was het gelijk raak. Helaas werd dat wel een miskraam.
Nu had ik het weer gebruikt en weer gelijk zwanger!
Ik heb ze gewoon bij de drogist gekocht. Daar zitten er ook best veel in.

Ik zou het zeker gaan proberen.
Veel succes ermee!!!
 
Ik heb ze van sensitest gehad het is een soort zwangerschapstest zo werkt die ook. Ik gebruikte hem en was die maand gelijk zwanger. Nu inmiddels 22 weken. Succes ermee en hopelijk ben je snel zwanger.

Gr. Tamjo
 
hoi,
ik heb ze twee keer van clearblue gebruikt, maar raakte niet zwanger, toen een maandje niet gedaan, niet aan gedacht eigenlijk en toen zwanger! en nu alweer 22 weken!
het kan bijv. best praktisch zijn als je onregelmatig ongesteld bent, dan kun je zo je eisprong bepalen......
succes ermee!
claudia
 
Ik zou ook gaan voor die van clearblue, die zijn het duidelijkst. Bij ons was het ook de 1e keer dat ik ze gebruikte raak.

Die van de kruidvat en sensitest zijn minder duidelijk!
 
Hoi

Ik heb eerst de ovulatie testen van kruidvat gebruikt die vond ik erg onduidelijk het gaat met strepen en je krijgt tijdens je ovulatie een dikker streep is bij mij niet zichtbaar geweest toen heb ik clearblue gekocht dit gaat inderdaad met een smiley en dat was gelijk raak, ik ben nu 32 weken zwanger.

Groetjes
 
Tanx dames...

Heb idd een heel lange cyclus en de ene maand rond de 36 dagen en de andere maand rond de 40 dagen.
Nu heb ik in de afgelopen cyclus op dag 12 een kijkoperatie gehad (om te kijken of ik verklevingen had in mijn eierstokken, dit was gelukkig niet het geval). Nu was 26 okt mijn nod en toen kwam er vanaf die dag, bruinige afscheiding/oud bloed.
Vrijdag werd het even een halve dag erger, ik kon het toen niet meer af met mijn inlegkruisje en heb toen een tampon moeten gebruiken. Bij mijn normale ongi ben ik gewoon vloeiend, om de uur volle tampons. Dat was nu niet het geval. Dacht eerst aan een zwangerschap, maar heb x getest.
Dus denk dat het volige week mijn ongi was maar dan een btj anders dan normaal vanwege de operatie.

Vandaag dat ik nu niet precies weet wat nou dag 1 van me cyclus is. En daarom wil ik deze maand maar aan de ovulatie testen.

Denk dat het die van clearblue wordt!

Hopelijk tot snel op dit forum!!!
 
Terug
Bovenaan