Ervaring met Ovulatietesten???

Ik heb die van sensitest gebruikt,waren ook duidelijk en stukken goedkoper dan die van clear blue.
Probeer ook weer niet teveel met de ovulatietesten bezig te zijn,dan raak je er zo op gefocust.
Als je inprincipe om de dag gemeenschap hebt moet het voldoende zijn,mits alles goed is natuurlijk.
Ik ben uiteindelijk na IVF zwanger geraakt,moest daarbij ook ovulatietesten gebruiken voor timing terugplaatsing.

Gr. Suusje
 
Ik vond die ovulatietests wel heel fijn. Ik was zelf ook al lang aan het rekenen, maar toen ik die tests gebruikte bleek mijn eisprong een paar dagen later te zijn. We hebben dus veel kansen gemist.
Om de andere dag gemeenschap is natuurlijk ook goed, maar bij ons kwam het er in de praktijk niet altijd van. Dan was ik bv erg moe en dan had ik zoiets van ik ben nu toch niet meer vruchtbaar.

 
Ik vond die ovulatietests wel heel fijn. Ik was zelf ook al lang aan het rekenen, maar toen ik die tests gebruikte bleek mijn eisprong een paar dagen later te zijn. We hebben dus veel kansen gemist.
Om de andere dag gemeenschap is natuurlijk ook goed, maar bij ons kwam het er in de praktijk niet altijd van. Dan was ik bv erg moe en dan had ik zoiets van ik ben nu toch niet meer vruchtbaar.

 
Terug
Bovenaan