Ervaring met pretechobureaus Noord-Brabant?

Hoi allemaal,

Gisteren 20 wkn echo gehad, alles was goed met onze ukkie. Wat dat betreft was het helemaal super, maar toch hebben we er een beetje een onbevredigd gevoel aan overgehouden doordat het erg zakelijk en snel ging: we begrijpen ook wel dat t een medische echo was, maar deze dame was erg kortaf... de opmerking dat babies met 20 weken nog erg lelijk zijn was ook een beetje een sfeer-killer....

Daarom willen we nu graag zelf bij een week of 25 (dat schijnt mooier te zijn dan nu met 20 wkn) een pretecho in 3/4D laten maken.

Mijn vraag is heeft iemand ervaring met bureaus die dat doen in Noord-Brabant? Er staan er best veel op internet maar ik hoor liever de persoonlijke ervaringen van jullie dan dat ik al die websites met elkaar moet gaan vergelijken. Voor ons is regio Den Bosch/Tilburg/Eindhoven het beste bereikbaar, daar wonen we nl midden in.

Thanks alvast
X Muizeke

Hey Muizeke,

Ik ben zelf nog niet zo ver, maar een aantal kennissen van mij zijn in Gorinchem geweest, En is bij allemaal goed bevallen. Hele aardige mensen daar, en nemen de tijd overal voor. Ik geloof, durf het niet met zekerheid te zeggen hoor!, dat als de echo niet goed lukt, dan mag je een andere keer gratis terug komen.

Ik ga het daar over een week of 10 proberen.
Laat even weten als je er toevallig een afspraak maakt. BEn benieuwd naar je reactie

gr
nr2

hoi muizeke,

wij hebben goede ervaringen met baby echo son.
ik vind ze persoonlijk ook niet zo heel duur.
70 euro en de tweede pretecho in dezelfde zwangerschap voor de helft van het geld.
Neem anders even een kijkje op de site: www.babyechoson.nl

groetjes ilonka

Hoi Muizeke,

Dan heb ik wel een hele leuke voor je; mijn tante heeft een pretechobureau in Son. Zij kan ook tevens medisch naar de baby kijken. Je kunt bij haar ook 's avonds en in het weekend terecht.

Maar ze doet het hardstikke leuk en grappig. Kijk ook maar op www.babyechoson.nl   als je een eigen DVD/video mee neemt zet ze de hele echo op DVD voor je..

Grappig dat die vrouw tegen jou zij dat kindjes lelijk zijn als ze zo klein zijn, mijn tante was helemaal verbaasd dat wij pas langs willen komen rond de 19 weken, omdat die ukjes juist zo schattig zijn.. Wij gaan overigens 3x: met 20 weken, 28 weken en 32 weken, maar dat komt omdat we het zo leuk vinden om die ontwikkeling te zien..

Groetjes
Maranke

Hoi

Jammer muizeke dat het zo zakelijk en koel was.

Ik heb eerder ook wel   negatieve ervaringen met een echoscopiste maar deze keer was het met de 20 weken echt een super aardige vrouw die ook van alles uitlegde en de tijd nam om mijn vragen te beantwoorden.

In zundert zit ook een goed pret echo buro enin roosendaal ook begreep ik van collega's maar is misschien te ver uit de richting.

ps of googlen dan krijg je ook een aantal adressen te zien alleen weet je de ervaringen van andere niet.

Succes

Groetjes

Hoi

Jammer muizeke dat het zo zakelijk en koel was.

Ik heb eerder ook wel   negatieve ervaringen met een echoscopiste maar deze keer was het met de 20 weken echt een super aardige vrouw die ook van alles uitlegde en de tijd nam om mijn vragen te beantwoorden.

In zundert zit ook een goed pret echo buro enin roosendaal ook begreep ik van collega's maar is misschien te ver uit de richting.

ps of googlen dan krijg je ook een aantal adressen te zien alleen weet je de ervaringen van andere niet.

Succes

Groetjes

Hi,

Ik ben in luyksgestel geweest volgens mij, is echt super daar, legt alles goed uit en is heel rustig, beantwoord alle vragen en gaat echt in op details.

Zo kon ze bijv, zien dat de eerste haar rechter teentje die na haar grote teen komt, groter is dan haar grote teen zelf, wij natuurlijk meteen kijken na de bevalling en hihi, klopt ook.

Echt super, ik zal eens goed kijken   waar ze zit, vraag ik wel even aan m'n man, zijn hoofd is niet zo'n zeef.
X

Terug
Bovenaan