Ervaring met pretechobureaus Noord-Brabant?

Hoihoi,

Ik ben toentertijd geweest in Berkel-Enschot ( gem. Tilburg), en ik was hier ook met 20 weken, en had gewoon een 2-d echo.

Ze behandelde je daar met een hartelijk welkom, en alles werd daarentegen heel uitgebreid uitgelegd., ook de vragen die had ondertussen werden vriendelijk beantwoord.

Zelf kreeg ik nadien nog een felicitatiekaartje toen onze dochter daadwerkelijk geboren was. Erg Attent !

De kosten heb ik nu nie zo 123 op een rij, maar weet wel dat ze een uitgebreide website hebben met daar ook een kostenoverzicht en andere uitgebreide info.

www.babyview.nl   ( er staan ook nog andere lokaties vermeld als het goed is)

suc 6! en geniet van je zwangerschap ! vr. gr. Hetty

Hoi meiden,

Nou bedankt voor alle reacties, superfijn! Voor ons is Son goed te doen, ik denk dat we daar over een maandje heen gaan voor de 4d echo. Weet iemand toevallig hoeveel personen je mee mag nemen???

X Muizeke
20 weken en 4 dgn

dit is echt de allerbeste, liefste en goedkoopste, ik heb  3 keer gedaan in totaal  100 euro kwijt incl dvd / cdroms e.d. (met 9 weken-19 weken en 32 weken geweest)

Echt een schat van een man doet zo zijn best voor de allerbeste foto, goede uitleg erbij, neemt de tijd voor je, geeft geen geslacht door als ie niet 200% zeker is.

www.kijknou.net

deze zit in helmond! je kan kijken op onze site www.martin-isabel.nl voor foto's als je wilt checken.

Echt waar de volgende zwangerschap zou ik er meteen weer naartoe gaan heel wat leuker dan die klinische bureau's en al vanaf 8 weken kunnen ze daar vanaf buitenaf alles zien wat je wilt! (nou ja het is natuurlijk maar een garnaal) maar je snapt wat ik bedoel.

Hoi Muizeke,

Bij mijn tante is een redelijk grote echokamer, maar ik zou drie personen meenemen als ik jou was! (als je dat tenminste leuk vindt)  Doe je haar wel even de groeten van mij, haha! Ik ga op 20 oktober voor het eerst er heen. Enne: mocht je nog meer kindjes hebben dan mogen die ook gewoon mee hoor, ik moest mijn dochter van haar natuurlijk meenemen..

Laat je ook even weten hoe het geweest is?

Ik vind het wel grappig dat net op het moment dat ik reageerde op je verhaal een ander reageerde die ook daar geweest was..

Enne, nog een tip: kijk eens rond naar alle geboortekaartjes die aan de muren hangen, er staan af en toe hele bizarre namen tussen!

Groetjes en veel plezier gewenst!
Maranke

Hoi!

Ik ben in Roosendaal geweest, naast het franciscusziekenhuis. Het heet babyview, kan je ook via internet opzoeken. In Zundert en Berkel-enschot zitten er ook.
Wij hebben een 2d echo gedaan met 25 weken, pas rond de 30 weken is een 3d echo mooi, anders is het kindje nog heel dun en ziet het er 3d niet zo prettig uit.
Succes ermee!
Groetjes Michelle

Hoi,

ik ben met de 25 weken bij Kijk nou! in helmond geweest, dit is een hele vriendelijke man die ook alles rustig en duidelijk (ook in beeld).

je kunt zelf kiezen wat je precies wilt zien.
wij hadden een uur lang kijken naar 2en 3d echo op scherm en een reeks foto's daarbij.
bij de dvd die we hebben gekregen hoor je ook alles wat er tijdens dat uurtje is verteld.

neem is een kijkje op www.kijknou.net

Hoi,

ik ben met de 25 weken bij Kijk nou! in helmond geweest, dit is een hele vriendelijke man die ook alles rustig en duidelijk (ook in beeld) uitlegd.

wij hadden een uur lang kijken naar 2en 3d echo op scherm en een reeks foto's daarbij.
bij de dvd die we hebben gekregen hoor je ook alles wat er tijdens dat uurtje is verteld.

Hoi,

ik ben met de 25 weken bij Kijk nou! in helmond geweest, dit is een hele vriendelijke man die ook alles rustig en duidelijk (ook in beeld) uitlegd.

Terug
Bovenaan