Ervaring met ruggenprik?


Bij de eerste ben ik bevallen met hulp van een ruggenprik. En eerlijk gezegd vond ik het heerlijk. Ons kind is om 12 uur geboren en half 11 nog een film zitten kijken zonder pijn. Daarna kwamen de persweeen, maar dat was ook niet echt pijnlijk. Ben nu zwanger van de tweede en zit er weer aan te denken om om een ruggenprik te vragen.
 
Hi Meiden,

Allemaal bedankt voor jullie reactie.
Ik wacht voorlopig nog maar even af. Als ik een beslissing moet nemen, kan ik dit altijd op het einde nog doen.

Gr. "zwanger van nummer 2"

@goldwinggirl: ze gaan inleiden ivm zwangerschapssuiker.
 
Ik heb bij ons dochtertje ook een ruggenprik gehad, en in het ziekenhuis waren ze wel slim, want tijdens een wee hebben ze de ruggenprik erin gezet, dus heb alleen de wee geveold en niet de prik zelf. Maar als we eventueel zwanger worden dan ga ik zeker voor een ruggenprik.

Succes.

Gr Wendy
 
Ik heb niks van de ruggeprik gevoeld, was er enorm blij mee!! Na een weeënstorm van 5 uur en toen nog maar 2-3 cm ontsluiting (was ingeleid en reageerde daar heel heftig op, maar geen ontsluiting)

Ik heb volgens mij iedereen die ik trof op de verkoever, waar de prik is gezet, gezegd hoe blij ik was met de prik haha
 
Terug
Bovenaan