Ervaring met versie?

[quote quote=10580492]Bij mij hebben ze een versie gedaan bij 35 weken. Het is niet fijn, maar het draaien zelf duurt als het goed is niet heel lang daarbij dacht ik een bevalling is ook pijnlijk, dus heb ik vast een voor proefje. Daarbij ging ik overal neutraal in was ook niet bang voor de bevalling etc, wel gezonde spanning hoor ? Ik ben blij dat ik het heb gedaan, mijn zoontje is goed blijven liggen en ben natuurlijk bevallen bij 42 weken. Het was trouwens ook mijn eerste zwangerschap dus het kan gewoon goed gaan hoor. Heel veel succes![/quote]
Bedankt voor je reactie Alison, 
Geeft me goede hoop dit. Ik heb ook inderdaad gezonde spanning en hoop dat ze bij de eerste keer proberen meteen blijft liggen. Ik moet dinsdag heen dus we gaan er voor

Ik heb een versie gehad bij mijn tweede kindje. Veel vruchtwater, klein kindje en een ontspannen buik zorgden er volgens de arts voor dat het snel lukte. Je kan al meteen je ademhalingsoefeningen gebruiken, want fijn is anders. Maar was er wel blij mee. Op de natuurlijke manier kunnen bevallen en was daardoor snel weer mobiel. 

Jaa ik heb niet
perse een klein kindje gewoon normaal en normaal vruchtwater dus hoop inderdaad ook dat het lukt

Terug
Bovenaan