Ervaring met Youké?

Bloemetje12

New member
Hoi dames,

Mijn dochter is bijna 4 en loopt achter op sociaal gebied. Ze begint ook nu pas met 3 4 woorden zinnen te praten maar ze weet niet hoe ze moet communiceren. Binnenkort word ze bij kentalis onderzocht om te kijken of ze TOS heeft. Nu wil ik ook haar gedrag laten onderzoeken om te kijken of ze misschien ADHD heeft. Papa heeft het namelijk ook en ze heeft er paar kenmerken van.

Nu is mijn vraag wat is jullie ervaring met de observatiegroep? de leidster gaf aan dat de behandelgroep meeste kindjes uit autisme bestaat maar ook genoeg kindjes met ADHD. Nu heb je hier ook in houten de jonge ontdekker die heeft geen behandelgroep alleen een groep waar ze de kinderen extra begleiden klinkt dat wat beter als ze de diagnose ADHD krijgt?
 
Is ze niet te jong voor een diagnose? Volgens mij kan je autisme bijvoorbeeld officieel pas met 6 jaar laten testen. Snap je zorgen hoor. Denk dat Kentalis wel een goede start is, en misschien scheelt straks kunnen communiceren ook een berg in haar sociale omgang met anderen.
 
Terug
Bovenaan