Ervaring met Yunio kraamzorg?

Waarschijnlijk zijn die verhalen die je gehoord hebt ook wel waar, maar ik denk dat het minder met yunio te maken heeft en meer met de verandering in de kraamzorg in nederland. Er wordt gewoon tegenwoordig meer van de man verwacht en er wordt ook verwacht dat je gedeeltelijk zelf voor opvang en div. zorgt. Ik hoop voor je dat het bij die andere partij toch anders is, maar ik ben er bang voor.

groetjes Danique
30w6d

weet toevallig dat ze begin dit jaar een nieuwe wet hebebn en dat ligt niet aan je bureau wij hebben de omring en dat is net zo dat is de nieuwe wet
je krijgft nog maar 5 ,5 uur op een dag dus je ouwere kindje naar school brengen ze ook niet
geen koffie aan je visite
echt alleen voor mama en baby
ze zoekn ook nog bijna je wasgoed uit wat van moeder en baby is
heel achterlijk
ik ga dan ook maar kijken hoeveel ik het nodig heb het stelt nixmeer voor
marijke 13,5 (en dochtertje okt 2004

Hoi

Mijn ervaring met Yunio is nu 2 jaar geleden (zoontje van 2) en niets dan goeds hierover. Heb 2 verschillende  hulpen gehad en vooral de 1e hulp heeft echt ontzettend veel voor me gedaan. Ze stond de hele dag voor mij en mijn zoontje klaar en ook voor de 'kraamman' maakte ze heerlijke fruitsalades ed.
Ondertussen maakte ze ook nog eens het hele huis schoon, hoefde van mij niet, maar dat wilde ze gewoon graag doen in de uurtjes dat wij lagen te slapen...
Ik hoop dat je hier nog iets aan hebt.

Groetjes Inga

Terug
Bovenaan