Ervaring met Yunio kraamzorg?

Hi Danique, ik heb haar zelf niet gehad he.. Dat was hier twee huizen verderop. Dus ik weet haar naam nu niet. Ze hebben we vorige week een klacht ingediend hoorde ik van m'n man. Want de vrouw van een man bij m'n man uit t elftal die is regiomanager bij Yunio, wist ik ook niet.. En die was echt verbouwereerd, ze zei dat ze gelijk een klacht moest indienen. M'n man spreekt de buren één dezer dagen nog wel, als ik de naam heb, zal ik t even laten weten. Zelf ben ik overgestapt naar Partula toen ik 36 wk was. Succes! Liefs

Effe over die kraamhulp met mes op het aanrecht >>> ik geloof nooit dat dit vanuit het kraamzorgbureau word geaccepteerd wanneer dit bekend word en dat hier zeker maatregelen uit voort zullen komen.

En dames laten we eerlijk zijn, overal kunnen rotte appels tussen lopen he.
maar het zou toch echt niet mogen gebeuren/...grrrr.

Maar ach wat de zorg betreft, het is maar net wie je treft of ze wat extra kunnen/willen doen hoor.

En ik geloof nooit dat ze voor 1 persoon gaan koken, dan doen ze dat net zo goed voor het gezin.

Ik heb yunio gehad en mij is het zeer goed bevallen.Alles werd netjes gedaan!
Ik kreeg meer uren vanwege complicaties (na overleg kraamhulp/verloskundige)

In friesland heeft samenzorg yunio overgenomen, dus ook de dames. Wij gaan het weer hier aanvragen.

Nogmaals het is denk ik maar net wie je treft, de ene persoon zal makkelijker uit zichzelf een stapje harder zetten als de ander.

En de hond uitlaten doet iemand anders maar hoor en anders maar in de tuin overdag.(indien mogelijk)
Wij hebben ook een hond en ik vind niet dat dat bij kraamhulp hoort.

gr Elora

Hé wat interessant om te lezen!

Yunio zegt  mij niets... Bij de eerste hebben we hulp gehad van Kraamzorg Friesland (is goed bevallen) en nu krijgen we hulp van SamenZorg en ik lees hierboven dat zij dames van Yunio hebben overgenomen. Toch, het zullen wel de rotte appels zijn (horen die wel in dit beroep thuis????), maar ik ben nu wel een klein beetje huiverig. Ik ga er extra goed opletten bij het gesprek vantevoren dat al het afgesprokene op papier staat en dat kun je er altijd bijhalen als blijkt dat ze het niet nakomt. Natuurlijk is de ene kraamhulp wat fanatieker dan de andere, maar in beginsel moet het wel gelijk zijn vind ik. Ze moeten in ieder geval, naast zorg voor moeder en kind,  het sanitair en de slaapkamers schoonhouden! Als dat niet gebeurt zou ik meteen een belletje plegen naar het bureau.
Het is nu wel wat anders omdat dit de tweede is, maar bij de eerste had ik 8 dagen lang 4 uur kraamzorg en in die tijd  kon ze genoeg  doen en hielden we zelfs tijd over om even te kletsen en ze kon ook  makkelijk het kraamboekgebeuren bijhouden.  Ze wilde op een gegeven moment ook de overhemden van vriendlief gaan strijken en dat hoefde voor mij dus echt niet (ik zei 'doet ie zelf wel joh!'), maar ze stond erop. Ik hoop echt wel dat ik een leuk type krijg, helaas mag je ze vantevoren niet op gesprek laten komen...hahaha! Ben benieuwd wat voor ervaringen er nog meer zijn.

Groetjes, Mimi

Hoi,

Even iets postiefs over Yunio.
Ik ben 1-11-2004 bevallen van mijn zoon Mick en heb een superhulp gehad!
Ze deed werkelijk alles en vroeg zelfs wat ik wel/ niet in de droger stopte...
Ze heeft mij waanzinnig goed geholpen met de bv.
Ik ben nu zwanger van nummer 2 en heb weer voor Yunio gekozen.
Hopelijk met hetzelfde resultaat.

Gr. Dana

Hier nog een ontzettend positieve reactie over Yunio. Of in ieder geval over de kraamverzorgsters die ik gehad heb (regio Utrecht). Ze waren echt geweldig en hebben me ontzettend geholpen met het op gang krijgen van de borstvoeding en gewoon met alles eromheen.

Mede dankzij hun heb ik een geweldige eerste week gehad.

Een echte aanrader dus.

groetjes Danique

Terug
Bovenaan