ervaring met zwanger worden na Mirena spiraaltje?

Mijn Mirena moest verwijderd worden tijdens de menstruatie. En de enige manier dat ik dat herkende was als ik weer die hoofdpijn had, en die ene druppel bloedverlies.

Mijn cyclus is gedurende het gebruik gelijk gebleven. Alleen was de buikpijn erger, en dat terwijl ik dus nauwelijks bloedverlies had.

In pricipe zou er aan je cyclus bij het gebruik van Mirena niets moeten veranderen.

In ieder geval teste ik de eerste ronde al positief, na eend ag alweer bloedverlies. Ik hou het erop dat de testuitslag niet goed was (tja soms moet je je kop in het zand steken) daarna werd ik twee keer ongesteld en hup weer zwanger.

Bij een Mirena moet je baarmoeder weer even herstellen. (Slijmvlies enzo), en het kan heel snel gaan met zwnager worden.

Succes
Miep

Hoi Anne,
Ik heb helaas nog geen ervaring met zwanger worden na Mirena Spiraal.
Ik heb in juni mijn Mirena laten verwijderen. 2 dagen erna was ik een week lang errug heftig ongi! Ik dacht van: nou da's mooi ik heb alles meteen op regel! Maar niet dus he...
ik werd daarna na 50 dagen pas weer ongi, de volgende cyclus duurde weer zo'n 50 dagen. Toen na 30 dagen en nu (eigenlijk zeer helaas uiteraard) werd ik weer na 30 dagen weer ongi. Het heeft bij mij dus wel even geduurd voordat ik mijn hormoon-huishouding weer wat op orde had. Ik heb hem 1,5 jaar gedragen.
Voor mijn gevoel zit ik nu pas echt in de rondes om mee te doen aan een zwangerschap en had dat met die lange cylci ook niet gelukt!

We gaan ervoor!!

Geotejs Esther.

Hoi Anne,

Heb zelf na 3 jaar, 3 maanden geleden mijn mirena eruit laten halen. Gister maar even een test gedaan omdat ik me zo raar voelde en wat blijkt zwanger!

Groetjes,

Jasperina

Terug
Bovenaan