ervaring pretecho

hallo

wie heeft er ervaingen met het maken van een pretecho?

ik woon in roermond dus het zou fijn zijn als de ervaringen uit limburg komen.
heb wel al wat goeds gehoord over oirsbeek maar misschien zijn er nog meerdere in de buurt.

bedankt alvast voor de reactie's

groetjes Dango

Hoi Dango,

Woon niet in Limburg, maar heb wel ervaringen met Babyview, die zit volgens mij ook ergens bij jou in de buurt?

Pretecho is zoiezo superleuk hoor, heel anders dan de medische! Gewoon doen zou ik zeggen! ;)

Hoi Dango,
Ook ik woon niet in limburg,maar heb wel ervaring met een pretecho is idd veel duidelijker te zien allemaal dan bij een gewone echo,ze nemen ook meer de tijd voor je en leggen het goed uit wat waar zit.Ze hebben tegenwoordig echt hele mooie echo apparaten in die pretecho-bureaus dus denk dat je zowiezo een afspraak kunt gaan maken bij zo`n bureau echt een ervaring om nooit te vergeten het allermooiste wat er is
groetjes en succes

wat kost een pretecho en is dat echt beter te zien? wij vinden de 3d en 4d foto's bij de vk eigenlijk beetje eng uitzien, mijn echo's zijn tot nu toe amper iets te zien omdat de kleine ver weg ligt ookbij 23 weken echo

@Sweetwicca ik heb een pretecho laten maken bij babyview en dat was echt heel mooi en niet eng. De kosten zijn volgens mij vanaf 100,00 euro. Wij hebben het met 27 weken laten maken.
Groetjes Peetje24 (37,2)

Hey Dango,

Ik woon ook in Limburg (Kerkrade).
Dit is mijn derde kindje en wij gaan altijd bij Echocentrum het lichtpunt.Wij zijn daar zeer tevreden over.

Groetjes Nancy

wij hebben een 2d echo laten maken met foto's dvd en geslacht bepaling voor 50 euro.
wij willen geen 3-4-D echo want dan blijft er helemaal geen verrassing meer over dan heb je al een idee hoe hij/zij eruit gaat zien.

gewoon ff speuren op internet en je vind vast iets bij jouw in de buurt

groetjes moekje
17.5wk

Hallo,

Ik woon ook niet in limburg, maar wij hebben as dinsdag onze pretecho:D Oeee ben zooo benieuwd hoe ons kindje eruit ziet! Kan haast niet wachten. Ik ben dan 28 weken.

Groetjes Saartje (27,5)

Terug
Bovenaan