ervaring pretecho

Ik heb bij ons derde kindje met 26 weken een pretecho laten maken. We wisten toen al dat het gezond was, voor zover ze dat natuurlijk kunnen zien met een 20weken echo. Het was wel leuk, maar omdat het onze derde was en we al (2) 20weken echo;'s gehad hadden, was het nieuwe er een beetje af. Maar je had nu wel alle tijd om te kijken naar de bewegingen, em dat doen ze met een 20 weken echo niet. Dan is het toch iets sneller van het ene orgaan naar het andere, gekscherend gezegd. Wij hadden het als kadootje voor mijn ouders gedaan, want voor onszelf hoefde het niet zo.

hoi,
wij gaan nu voor de 3de keer naar babyview.
ben er zeer tevrede mee.
je heb een site www.babyview.nl daar zie je foto´s /filmpjes en prijzenlijst staan.
gr marjan

Hallo,

Ik ben samen met mijn vriend naar babyview geweest voor een 4d-echo, deze was echt geweldig!
Ze nemen goed de tijd en doen er alles aan om je kindje goed op de foto en video te krijgen.
De eerste keer was ik bijna 26 weken en toen lag ons kindje in stuit en was eigenwijs en liet alleen de zijkant van het gezicht zien. Toen na drie weken mochtend we terugkomen en hebben we echt geweldige foto's en een video mee gekregen.
Het kindje was aan het gapen en had zelfs de oogjes open, zo gaaf en speciaal.
Het kostte ons 100 euro.
Ik moet zeggen dat het wel een mooie herinnering voor later is en je ziet tuurlijk het kindje goed, maar uiteindelijk niet of het haartjes heeft etc.
Dus het blijft een verrassing.

hoi ik zou zeker een pretecho laten maken. wij zijn nu voor de derde keer zwanger en gaan ook weer naar babyvieuw in oirsbeek.het is gewoon leuk omdat ze dan de tijd nemen om het kindje te laten zien en je weet dat echt nog niet hoe de baby in het echt eruit gaat zien hoor. wij hebben nooit geweten wat we kregen en willen het nu ook weer niet weten wij kregen toen wel een envelop mee waar het in stond en die hebben we dicht gelaten totdat de baby geboren was ik vind het echt een aanrader want bij de gewone echo zijden ze bv en daar 5 vingertjes en ik had er nog geen 1 gezien haha zo snel gingen ze.
groetjes dominique

Terug
Bovenaan