Ervaring sensitest zwangerschapstest??

A

Anoniem

Guest
Dames, wie heeft er ervaring met de testen van sensitest?
Ik heb 24 Juni mijn spiraaltje laten verwijderen en ken mijn cyclus niet. Nu deed ik vandaag eigenlijk een beetje voor de gein een zwangerschapstest van sensitest. En deze gaf een licht streepje aan..
Kan deze test het verkeerd hebben..? Hebben miss meer mensen hier een onbetrouwbare uitslag gehad met sensitest? Of verhalen gehoord etc.??
Please help me!!

Liefs Jo

Ik heb altijd getest met sensitest. Ik kreeg ook een heel licht streepje en twijfelde ook heel erg. Ik heb toen een digitale test gehaald en die gaf aan zwanger! 2 dagen ervoor had ik ook getest met sensitest en die gaf aan niet zwanger. Ik ken geen verhalen van sensitest dat hij aangeeft zwanger en dat je het niet bent.
Als ik jou was zou ik gewoon een digitale test halen, die kun je op elk tijdstip doen!!
Heel veel succes, laat je nog wat horen!

Liefs J

Heb net ook een test van babyboomshop gedaan en die geeft helemaal niks geen streepje..

Ik ken die van babyboomshop niet, dus daar kan ik geen reactie op geven! Bij sensitest zeggen ze dat je 4 dagen vantevoren kunt testen, maar ik had pas 2 dagen voor mijn nod een licht streepje! Als je het zeker wilt weten denk ik dat de digitale van cleurblue de enige oplossing is.

Succes, x

Die van sensitest werkt voor mij iedere keer weer prima. Al 3 zwangerschappen een positieve test gehad een dag of 3 voor mn NOD. Dus de resultaten verschillen zo te zien.

Liefs Jen

Als je trouwens net je spiraaltje hebt laten verwijderen kan je ook nu je eisprong hebben en een zwangerschapstest kan ook reageren op het hormoon wat bij je eisprong vrij komt.
Tuurlijk zou je ook gewoon zwanger kunnen zijn. Je zou een digitale test kunnen halen. Die zijn tenminste echt duidelijk.

Liefs Jen

DAMES: IK BEN ZWANGER!!!!
Heel erg pril maar helemaal blij!!!

Bedankt voor jullie reacties.. Heb idd 2 testen gekocht van cb gisteren en allebei positief!

Liefs Jo

VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!!!!!
Geniet er van!!!

Bientje

Terug
Bovenaan