Ervaring sensitest zwangerschapstest??

Gefeliciteerd!!!!

Wel nieuwsgierig...waarom deed je een test??/ Was het al 2 weken geleden dat je je ovulatie had gehad??

Iig super voor je en geniet ervan!!!

Kus

Gefeliciteerd, helemaal super! Ik dacht het al, want de test geeft niet zomaar een licht streepje! Geniet er maar lekker van, x

@ Bientje; Dank je wel!! :D

@ Hope26; Dank je wel meid! Ik ken mijn ovulatie en cyclus niet. Ik heb op www.sensitest 24 ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten besteld, was zo'n pakket. Gisteren deed ik een ovulatietest omdat ik mijn ei niet ken. Ik dacht ik doe ook gewoon een zwangerschapstest. Vind dat testen altijd wel leuk vandaar miss.. En zag tot mijn verbazing een streepje. Ik had hier natuurlijk helemaal niet op gerekend. Ten eerste omdat ik net 24juni mijn spiraaltje heb verwijderd en omdat ik altijd heb gedacht dat ik niet of moeilijk zwanger zou worden. Ben dus helemaal blij! :D Hoop dat jij ook snel aan de beurt bent..

@ Jansske; Heel erg bedankt! Het is nog pril maar ga zeker genieten.. Bedankt voor je reacties op mijn vraag. Erg lief van je..

Liefs Jo

Jo,

Gefeliciteerd!!! Wat een geluk dat het zo snel gegaan is.

Gr Bubbles

@ Bubbles; Dank je wel..! Idd een geluk jah. Pfff kan het nog moeilijk geloven..

XxX

meis gefeliciteerd nu lekker genieten..

En een zwangerschapstest reageert niet op vruchtbaarheid. Je kan een vruchtbaarheidstest wel als zwangerschapstest gebruiken maar niet andersom.

Terug
Bovenaan