ervaring vakantie in turkije????

Hallo Annemieke,

Met Turkije geen ervaring, maar kom net terug na een vakantie in Lanzarote (Canarische eilanden, Spanje). Ook niet duur deze tijd van  het jaar, mooi weertje, niet ver vliegen (ook al ben je het gewend met je werk), en heel schoon/geen problemen met hygiene met eten ed.
Eén grappig 'nadeel'; je krijgt veel 'drankjes van het huis' (alcoholisch) aangeboden; en das wrang als ze dat voor je neus neer zetten en je mag het niet hebben (ben pas 7 weken zwanger dus men ziet niet aan je neus dat je het niet hebbe mag). Mijn vriend mocht er telkens twee achterover klokken (wilde ook niet  onbeleefd zijn).      

Waar je ook naar toe gaat; geniet ervan! Fijne vakantie.

Groetjes Ingske

hou hoi allemaal,

crisses wat is dit moeilijk!!!
we hebben geboekt MAAR ik twijf heel erg..
het is wel een 5sterren hotel maar toch..
ik weet ook dat waar je ook naar toe gaat je ziek kan worden.. (ik ben al op heeeeel veel plaatsen geweest en ook last gehad van diarree.. dusss..)
ik denk dat het veiligst is om gewoon thuis te blijven.. maar ja..
ik ga er nu vanuit dat we gewoon gaan en dan ik als er rare dingen gebeuren daar ik nog altijd kan annuleren..

heel erg bedankt voor jullie adviezen en tips..
ik zal zeker laten weten hoe het is afgelopen..

dikke kusss
Annemieke

16w en 3d

Hoi annemieke.

Wij gaan dit jaar ook naar turkije. Naar Lara vlak bij antalya.
Ik heb ook een beetje gezeten met die vraag. Maar ik ben er van overtuigt
dat er bij een 5 ***** hotel wel goed op de hygiene gelet wordt, dus wij gaan gewoon!!
Ook weet ik nog niet of ik de DTP en hepatitis A vaccins ga halen,
vraag ik van de week wel ff aan de VK.

Ik  denk dat je wel vooral op het resort moet blijven, want in de dorpjes liggen de maatstaven voor hygiene weer íets anders. Niets eten/drinken dus als je op b.v een markt bent.

Heerlijk nog ff op vakantie met zijn 2en.

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan