ervaring zwanger na mirena spiraal???

Hoi Linda,
ik heb mijn mirena er begin feb. 06 uit laten halen, dit na 5 jaar gehad te hebben en ook 5 jaar niet ongi geweest te zijn. Mijn eerste menstruatie kwam precies na 6 wkn en was errug heftig. Daarna regelmatig ongi geweest, cyclus van 28 dagen. In mei zwanger geraakt wat uiteindelijk miskraam geworden is (na 8 wkn). Inmiddels opnieuw zwanger (7 wkn).
Je leest het hier al, hele verschillende verhalen, dus het kan alle kanten voor je op!
Succes met zwanger raken, maar probeer er wel de tijd voor te nemen! Mijn HA heeft ook aangegeven dat het in ieder geval 3 mnd kan duren, maar ja, de 1 is de anders niet he!
Groetjes,
Sandra

quote: lene reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2006 16:54:27'));

Hoi Linda,

Ik heb 5 september mijn mirena eruit laten halen,ik was toen net ongesteld geworden.Ik werd keurig na 28 dagen weer ongesteld dus ik denk dat mijn cyclus weer op schema is meteen.Ik ga nu deze cyclus ook maar uit van ongeveer 28 dagen.Dus het kan ook direkt wel weer regelmatig zijn.Zal misschien toch wel per persoon verschillen.Ik zit dus nu in ronde 2 (derde kindje) .Succes!

Groetjes van Lene

hoi lene,

ja ik lees verschillende verhalen dus bij geen 1 is het hetzelfde. ik denk echt wel dat het een echte ongi is geweest. ik heb nu al wel 2 dagen een zeurderige buik wat ik niet goed kan plaatsen dus dat is wel weer vaag. Ben erg blij voor je dat je cycles gelijk normaal was en duim dan ook voor je dat het snel raak is.

liefs linda

quote: SandraW reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2006 08:09:46'));

Hoi Linda,
ik heb mijn mirena er begin feb. 06 uit laten halen, dit na 5 jaar gehad te hebben en ook 5 jaar niet ongi geweest te zijn. Mijn eerste menstruatie kwam precies na 6 wkn en was errug heftig. Daarna regelmatig ongi geweest, cyclus van 28 dagen. In mei zwanger geraakt wat uiteindelijk miskraam geworden is (na 8 wkn). Inmiddels opnieuw zwanger (7 wkn).
Je leest het hier al, hele verschillende verhalen, dus het kan alle kanten voor je op!
Succes met zwanger raken, maar probeer er wel de tijd voor te nemen! Mijn HA heeft ook aangegeven dat het in ieder geval 3 mnd kan duren, maar ja, de 1 is de anders niet he!
Groetjes,
Sandra

hoi sandra

jeetje mina wat een verhaal wat vreselijk een miskraam dat lijkt me echt het ergste wat er is, je bent dan zo blij zwanger te zijn en dan gaat het toch fout. maar ik lees ook dat je nu weer zwanger bent superrrr geniet ervan en ik hoop dat ik je snel mag volgen.

liefs linda

quote: Laula reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2006 23:49:51'));

Hai Linda,

Ik heb 12 Januari 2006 mijn spiraaltje laten verwijderen. Nog een beetje nagebloed, maar helemaal niet ongesteld geweest.
27 Oktober verwachten we ons kindje, terug rekenende kom je dus op een bevruchting op 20 Januari 2006.

Ik heb het spiraaltje 2 jaar met volle tevredenheid gedragen.

Gr. Laura
37+4

Hoi laura

jeetje na 8 dagen was je al zwanger, hoe kan dat dan je heb dus na 8 dagen je eisprong gehad. heb je al meer kids? ik hoop dat ik ook jou snel ga volgen. Ik zie aan de datum dat het voor jou niet lang meer gaat duren. succes!

liefs linda

hoi mijn nichtje heeft 2 jaar de mirena spiraal gehad en is in de tijd niet meer ongesteld geweest. 4 weken na het verwijderen weer wel en 4 maanden later was ze zwnager.
groeten Elke

hoi linda
hihi grappig ik heb vorige week oook mijn mirena eruit laten halen, de tweede dag kreeg ik ook een bloeding, en die duurt nu al een week. en behoorlijk heftige bloeding. ik ben het een half jaar niet meer geweest met de mirena.
daarvoor was het echt een rommeltje met mijn ongi.
ik ben zelf ook heel benieuwd wanneer ik zwanger zal raken.

groetjes poohbeer.

Hoi Hoi

Ik zelf heb mijn spiraal vorig jaar laten verwijderen,maar
dat deed ik omdat ik met spiraal alleen maar ongesteld\
was,dus ik ben gelijk overgegaan naar de pil.Ondertussen
alwel een jaar bezig om zwanger te worden van de 2de maar
dat lukt niet zo snel naar mijn miskraam in maart.Maar
2 van mijn vriendinnen zijn niet meer ongesteld geworden\
naar het verwijderen van de spiraal maar zijn gelijk zwanger
geworden.Mijn zus is 2weken ongesteld geweest naar het
verwijderen en ook gelijk daarna zwanger geworden.Dus het
kan alle kanten op.Heel veel succes toegewenst met het
zwanger worden.

Groetjes Anita

Bij de mirena blijft je cyclus in principe gewoon doorgaan. Alleen heel veel vrowuen menstrueren niet. Maar er is wel gewoon regelmatig een eisprong. Ik kon dat zelf goed merken. Ik ahd gewon dezelfde klachten als anders tijdens de menstruatie, ik had alleen geen bloeding.

Mijn cyclus was na het verwijderen ook gewoon zoals ik 'm al die tijd had ervaren.

Miep  

Terug
Bovenaan