Ervaring zwanger worden na vroege MK

Hi dames,
Na een positieve test op mijn NOD die steeds lichter werd de dagen erna uitte dit zich in een vroege miskraam na 4 dagen.
Een teleurstelling dat het niet is gelukt maar vol goede moed door naar de volgende ronde.

Nu ben ik dus aan het zoeken naar info over wat ik wellicht kan verwachten aankomende maand. Ja elk lichaam is anders, de een zn cyclus is van slag de ander merkt niks. Een volgende is direct zwanger erna en weer een ander heeft toch nog lang geduld nodig.

Ik ben gewoon benieuwd of er mensen hun ervaring willen delen;
Wanneer vond je weer een eisprong na de vroege mk, gebruikte je daarvoor ovu testen? lukte het direct om weer zwanger te worden of ben je (helaas) nogsteeds bezig?

Het kunnen delen met elkaar geeft altijd een gevoel van je bent niet alleen en zo ook in dit verhaal vind ik dat dus fijn.
Duss, wat is je ervaring?

Liefs van mij

Hee Liefsvan,
Ik heb een vroege miskraam gehad in maart met 4,5 week. Ik vond mijn eisprong met ovulatietesten van CB op CD 17. Dat is 3 dagen later dan normaal voor mij. Wel direct zwanger geworden daarna. Ik ben nu ruim 6 weken. Dit keer wel echt tot CD 32 gewacht met testen om de teleurstelling te voorkomen.. De vorige keer teste ik namelijk met 3 weken en 5 dagen positief.

Ik hoop dat je het snel gegund is!
Groetjes

Hi @JessieJM
Goed om te lezen bedankt! In een ander topic had ik je al eens gefeliciteerd geloof ik, maar nogmaals! Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Hoe ervaar je het om nu zwanger te zijn?

Ik heb ook de ovu testen van CB besteld. Ik voel mijn eisprong altijd goed en heb altijd een regelmatige cyclus gehad. Vind het nu wel fijn om met CB m'n eisprong te monitoren zodat ik hem niet perongeluk kan missen.

Hoor vaker dat dames na een VMK snel zwanger zijn. Dus heb wel een beetje hoop, al hoop ik niet te veel om mezelf te beschermen.

Liefs

Ik heb met 5,5 week een miskraam gehad in december. We wilden wel snel weer zwanger worden erna maar hebben de eerste cyclus vooral afgewacht en gedaan waar we zin in hadden. Mocht het raak zijn, zou dat fijn zijn. Mijn cyclus duurde toen 36 dagen. Dat zorgde voor best wat onzekerheid omdat ik toch hoopte zwanger te zijn. Helaas.

De cyclus erna gestart met ovulatietesten en zwanger geraakt :) Die cyclus was alles ook weer normaal en hersteld voelde ik. Inmiddels 14,5 week zwanger.

@liefs van ja klopt thanks! :)
Snap ik helemaal. Ik was ook bang hem te missen, maar ik voel hem ook niet zelf dus wij waren daar paar maanden terug mee gestart.
Ik vind het tot nu toe heel leuk. Ook de kwaaltjes neem ik voor lief. Ben wel nog heel zenuwachtig voor de eerste echo, maar begin nu na 6 weken wel wat meer vertrouwen te krijgen ? lief dat je het vraagt.

Ik wens je hetzelfde. Hopelijk gauw zwanger van een prachtige baby ❤️

Wat ontzettend vervelend Liefs van.

Hier mijn verhaal: in oktober heb ik een miskraam gehad. Na 6 weken werd ik voor het eerst weer ongesteld. Ik heb geen ovulatietesten gebruikt. Sinds de miskraam zijn mijn cyclussen iets langer geworden, eerst 25 dagen en nu 28 dagen (afgelopen rondes wel ovulatietesten gebruikt). We zijn inmiddels 6 rondes verder en helaas ben ik nog niet weer zwanger. Mijn NOD is aanstaande maandag. Ik voel nog niks geks en ik verwacht dus ook niet dat het deze ronde raak is. Wel word ik er heel onzeker door. Zal er dan toch iets mis zijn? Is er misschien toch iets blijven zitten in oktober?

Ik hoop van harte dat jij snel weer een normale cyclus hebt en snel weer zwanger mag zijn!! Ik duim voor jou.

Terug
Bovenaan