Is niet gek dat je teleurgesteld bent. Je hebt wel een positieve test gezien. Ik heb met 5-6 weken een miskraam gehad. Mijn testen waren ook geen knaltesten. Hebben nog wel een controle echo gehad omdat ik me al aangemeld had bij de verloskundige. Die gaf aan dat we meteen weer zwanger mochten worden. Heb mijn ovulatie niet getest (nooit gedaan) en toen meteen weer zwanger. Heb toen wel 1 of 2 dagen later getest. Was toen nog een hele lichte test. Na enkele dagen was het een knaltest.
Die zwangerschap voelde voor mij meteen heel anders. Bij de 1e was ik heel bang dat t mis ging, toen ik daarna weer zwanger was voelde het meteen veel beter.
Ik heb bewust geen ovulatie testen gedaan, mijn cyclus was steeds een beetje het zelfde en was er zo veel mee bezig. Wilde mezelf niet nog gekker maken, maar misschien heeft het jou juist rust als je weet wanneer je ovulatie is. Succes! Hopelijk heb je snel weer een positieve test in je handen!?
Die zwangerschap voelde voor mij meteen heel anders. Bij de 1e was ik heel bang dat t mis ging, toen ik daarna weer zwanger was voelde het meteen veel beter.
Ik heb bewust geen ovulatie testen gedaan, mijn cyclus was steeds een beetje het zelfde en was er zo veel mee bezig. Wilde mezelf niet nog gekker maken, maar misschien heeft het jou juist rust als je weet wanneer je ovulatie is. Succes! Hopelijk heb je snel weer een positieve test in je handen!?