ervaring

Ik heb even een vraag aan de ervaringsdeskundigen onder ons die hier af en toe nog rondhangen. Woensdag is mijn (eerste) NOD. Nu heb ik alweer een beetje dat ongigevoel onder in m'n buik. Betekent dat dat ik het wel weer kan opgeven en door ga voor een volgende ronde? Of voelt het soms alsof je heel erg ongi moet worden maar wordt je het dan steeds maar niet? Ach ja, anders ga ik door voor ronde drie. Het is toch lastiger dan ik dacht!!
 
Hallo Jenke,

Ik het absoluut geen ervaring maar wil toch even reageren. Ik heb dat ongi gevoel al een paar dagen gehad en ik ben vandaag ongi geworden helaas..Dit is de eerste keer dat ik ongi ben na het stoppen met de pil. Precies na 28 dgn ben ik ongi geworden, erg regelmatig dus! Maar weer veel meer buikpijn vooraf dan toen ik aan de pil was, heb jij dit ook???? Verder heel veel succes ik hoop voor jou dat je niet ongi wordt...ik ga naar ronde 2! Jou laatste opmerking, dat herken ik heel goed. Ik ben het regelmatig, heb het best vaak gedaan rond de vruchtbare periode dan moet het toch klaar zijn!?!?! Ik weet wel dat het bij sommigen erg lang kan duren, maar dat verwacht je niet! Vind het best wel een egoistische gedachte maar ik denk het wel....Heel veel succes de komende dagen.
Groeten,
Biate
 
Ik heb dat ook hoor Biate!! Je hebt zoiets van het kan niet verkeerd zijn gegaan!!! En dan tcoh wel....
Geklust op de juiste dagen, eisprong gevoeld. Wat wil je nog meer? En dan ga ik ook al stiekukm denken dat er iets anders mis is....
Maar ik heb ook veel meer last van buikpijn sinds ik met de pil ben gestopt. Ben ook veel heftiger ongi.
 
Hoi Jenke,

Hier spreekt een ervaringsdeskundige (ha ha, grapje). Even zonder gekheid: ik heb al een kindje dus een hele zwangerschap achter de rug (ben nu bezig voor de tweede). Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik zo ong. iedere 4 weken een ongi gevoel in mijn buik. Ook nog toen ik al echt met een dikke buik rondliep. Het schijnt normaal te zijn dat je dat blijft voelen, ook als je al lang zwanger bent alhoewel natuurlijk lang niet iedereen dat heeft. Kortom: jouw gevoel hoeft niet te betekenen dat je ongi wordt, maar je moet er ook rekening mee houden dat je misschien wel ongi wordt. Sterkte met afwachten!

Groetjes,
Jacqueline
 
Hallo Jenke,

Mooi om te horen dat je ook zo denkt. Ik herken me helemaal in jouw woorden. Ik ben het ook veel heftiger.... Heb jij dan ook veel meer zin in seks nu je gestopt bent met de pil, ook wanneer je niet in je vruchtbare dagen zit. Maar heel veel succes spannend die laatste dagen.....ik hoop het voor je. Hoe oud ben jij eigenlijk. Mijn vraagteken doet het niet, moet mijn pc even afsluiten. Vind het echt leuk om zo ervaringen uit te wisselen. Juist omdat je er verder nog niet over praat met mensen. Maar wil ook proberen met beide voeten op de grond te staan en er minder mee bezig te zijn. Heb het idee dat ik alleen maar op deze site zit en amper meer werk.
Gr. Biate.
 
Hahha! Ik zit ook op m'n werk en moet uitkijken dat ik nog iets doe!! Maar het is al minder dan de vorige keer.
Een van de voordelen van het stoppen met de pil is inderdaad dat je meer zin in sex hebt!! Maar een nadeel is dat ik tijdens m'n ongi zowat leeg loop. Ik doe met een super tampon een uurtje!! Ik ben trouwens 30 en m'n vriend is 33. En we zitten dus nu in de tweede ronde. En jij?
En Jacqueline, dankjewel. Je geeft me weer hoop. Ik moet dus niet opgeven totdat de eerste rooie druppel in m'n onderbroek zit! Het rare is dat ik normaal echt continu een zere buik heb. Steeds erger totdat m'n ongi losbarst. Nu heb ik af en toe een soort van lichte kramp en dan is het weer weg. Maar ja, ik verbeeldde me de vorige keer ook van alles. Afwachten geblazen!!
 
Hoi Jenke,

Ik had afgelopen vrijdag mijn nod en ook dat gevoel in mijn onderbuik. Ik werd ook niet ongi dus dacht YES! maar helaas mooi niet...ik werd zaterdag ongi. Was echt zeer teleurgesteld. Ben nu voor de 4e keer ongi geworden. Ben trouwens ook 30 en mijn vriend is 35. Ik hoop dat het voor jou wel raak is...sterkte weer!!!
 
Ik ga deze keer ook proberen er minder aan te denken, dat het nu al een obsessie wordt kan de bedoeling ook niet zijn. Ik ben trouwens 26 en mijn vriend is ook 26 en ga nu naar de tweede ronde....Nnog even afwachten voor jou en hopen dat je zwanger bent en anders gaan we samen een ronde verder....
 
Terug
Bovenaan