ervaring

Hoi Jenke,

Je moet inderdaad maar even wachten tot de eerste druppel bloed in je onderbroek. Tot die tijd kun je er niets van zeggen en zijn de kansen 50/50. Jij denkt dat je je dingen verbeeldt, maar op het moment dat je met de pil bent gestopt en voor het echie gaat ga je veel bewuster op signalen van je lichaam letten en kan het zijn dat je bepaalde dingen opmerkt die je voorheen nooit opmerkte. Daarom denk je misschien dat je zwanger bent terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Ik kan het me trouwens wel voorstellen hoor. Ik ben nu zelf 2 dagen overtijd en ben er ook heel veel in m'n hoofd mee bezig. Bij ieder krampje in m'n buik loop ik direct naar de w.c. om even te checken. Toch hou ik er ook rekening mee dat de kans groot is dat ik nog ongi wordt. Anders ga ik aan het eind van de week even testen. Spannend allemaal he?

Groetjes,
Jacqueline
 
Ik dacht ook vanalles te voelen.
Was echt misselijk. Werd s'nachts misselijk en duizelig wakker, niet normaal meer! Maar daarna weer helemaal niets.. Ik dacht meook echt zwanger te voelen, het voelde anders in mijn buik. Ik dacht: dat je lijf je voor de gek houd zal mij niet gebeuren, ik ken mezelf vrij goed, weet wel wat ik voel. Maar helaas toch ongesteld. Gelukkig na 28 dagen en niet na een paar dagen overtijd te zijn geweest. Sterkte allemaal! Groetjes! Babske
 
Ik ben nog maar 1x ongesteld geworden na het stoppen. Normaal gesproken 'met pil' voelde ik wel een verandering in mijn lichaam in de stopweek zodat ik wist dat ik ongesteld ging worden. Nu 'zonder pil' voelde ik dat ook. Nu moet je niet denken dat ik heftige krampen had of zo, maar ik voelde gewoon dat er iets veranderde.
Toen ik gestopt was met de pil zag ik dat als teken dat mijn lichaam weer 'hormoonvrij' was, net als in een stopweek. Ik hoopte dus ook heel erg op een zwangerschap omdat wij ook veel gevreeen hadden, ook rond mijn eisprong. Toch werd ik ongesteld en was flink teleurgesteld.
Deze maand hoop ik dus dat ik misschien andere dingen voel of juist niets, want de "normale" verandering in mijn lichaam wijst dus op een komende ongesteldheid. Tot nu toe, tenminste. Volgen jullie het nog, hihi...
Ik lees ook wel eens dat mensen helemaal niets merken van zwanger worden, enkel dat ze overtijd zijn. Misschien moeten we daar dan maar op hopen??
We zullen het weten op het moment dat er op de test een roze bolletje verschijnt! ;-)
 
Terug
Bovenaan