Ervaringen 1 e kindje en het zwanger zijn .


Ja het was erg interssant vond ik ,werd ook op een leuke manier verteld.
veel dingetjes die je toch wel moet weten rondom de bevalling over het vruchtwater - diverse soorten weeen - pijn stilling tijdens de bevalling en informatie over je babytje ..
Wil jij pijnstilling tijdens de bevalling? Ik denk ik niet als je de nadelen hoort heb ik al zoiets laat maar haha en die ruggen prik lijkt me echt niks .
Gister zijn we nog bij baby dump geweest de laatste belangrijke spulletjes gehaald moet nog een paar kleine spulletjes hebben :) moet nog een kolf apparaat hebben ,maar die dingen zijn duur joh zo niet normaal even kijken of ik ze ergens anders nog goedkoper kan krijgen en zo n hoes voor over de box voor de katten . dat ze er niet in kunnen ..
met wasssen idd er komt er telkens wel weer iets nieuws bij haha ik dacht ook dat ik het meeste toch wel gehad had haha niet dus nog meer kleertjes en dekentjes :) maar zo blijf je tenminste bezig hihi
 
Gewoon 40graden of wolwas ligt aan de knuffels. Vaak mag je ze niet wassen dus deed ik wolwas om veilig te zijn.
Kolf wordt geadviseerd om pas te kopen als je bevallen bent omdat je dan pas goed weet wat je prettig vindt en bij je past.

Ik heb al die informatie ook gehad inderdaad. Als ik pijnstilling wil dan liefst zo'n pompje. Denk dat je van te voren toch niet weet hoe het gaat. Ik zie het wel als het zover is.
 

Oke dan doe ik dat bedankt voor het advies .
Ja dat kolf apparaat zal ik me nog even in verdiepen en misschien inderdaad pas kopen waneer ik bevallen ben.
Nee je kunt nooit precies plannen en weten hoe het gaat zo n bevalling maar tegenwoordig moet je een bevalling plan hebben he . Daarin moet je dus ook aangeven of je pijn stilling wilt Het is namelijk niet zo als je pijn stilling wilt dat je dat direct krijgt ,ze checken jou en het kindje eerst en maken een hart filmpje van de baby wat al een half uur duurd . Ja en tegen die tijd is het misschien al wel achter de rug .
Ik ga het in ieder geval zonder proberen :)

 
Ja leuk zo'n plan maken he. Heb er vooral ingezet dat mn partner inspraak heeft en ik op het moment zelf wil kunnen beslissen. Partner erin zetten kreeg ik als tip van mn schoonzusje omdat aan hem vaak niet gevraagd wordt.
Ik wil ook het liefst zonder en anders eerst morfinepomp
 
Terug
Bovenaan