Ervaringen Clomid

Hallo,
Ben in 2012 zwanger geraakt was toen een jaar bezig. duurde 5 weken toen ik een miskraam kreeg. ruim een jaar later weer zwanger maar na 7 weken weer een miskraam.
nu bijna ruim 1,5 jaar later nog steeds niet zwanger. heb een erg lange cyclus dus moest veel ovulatietesten gebruiken. begon erg aan mezelf te twijfelen. dus hebben we ons laten doorverwijzen naar het ziekenhuis. Daar een echo gehad, en daar werd niks op gevonden. Het zaad van mn man is gecheckt en was super goed dus daar ligt het niet aan.
nu de 3de ronde bezig met clomid de 1ste 50 mg en nu 2de x 100 mg. heb erg last van bijwerkingen. van opvliegers tot het erg emotioneel zijn. maar moet volhouden.
moet zeggen dat het allemaal er wel aardig in hakt zo. iedereen is al zwanger of heeft kinderen. Maar ja, blijven hopen dat het goedkomt.
iemand hier ervaring mee.
groetjes,
Blondie33

Ik kon ook heel slecht tegen de clomid, hoewel ik daardoor 2 prachtige zoontjes heb gekregen. Nu zijn we ruim 2 jaar bezig voor een 3e. Ik heb een tijdje tamoxifen geslikt. Veel minder (geen eigenlijk) bijwerkingen en wel folikelgroei. De oudste heeft ook 2 jaar geduurd. Ik snap je verdriet helemaal.

Hoi Supertje,Bedankt voor je reactie. Toch nog iets positiefs door Clomid.Heb morgen weer een echo. Heb steeds wel folikelgroei gehad en een goede eisprong. Helaas nog geen zwangerschap. Hoop van harte dat het een x goed mag gaan komen. We gaan het zien. Geestelijk is het erg zwaar, maar met de gedachte waarvoor ik het doe houd me op de been.

Hoi hoi

Ik heb ook clomid geslikt om zwanger te worden. Ik vond het vervelende bijwerkingen hebben zeker op mijn gedrag...uiteindelijk wel steeda folikelgroei maar heel laat...dus eigenlijk voor mijn gevoel gedoemd te mislukken.
Uiteindelijk ben ik gonal-f gaan spuiten dat ging stukken beter en ik ben inmiddels ruim 31 weken zwanger!

Succes!

De eerste was bij de 7e ronde clomid raak en de tweede bij de eerste ronde clomid. Weliswaar met een doorstart met 100 mg in die ronde. Dus een hele lange cyclus maar met resultaat. Tamoxifen is eigenlijk een medicijn voor de nabehandeling van borstkanker, met als bijwerking een eisprong. Een vergeten middel. Je zou er naar kunnen vragen bij je gyn.

Hoi Supertje,
Bedankt voor de tip. Ben vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest voor een echo. Er zaten weer 2 mooie follikels. Heb wederom aan gegeven dat ik erg last van bijwerkingen heb met lichtflitsen.
Ben net terug gebeld, moet as donderdag terugkomen voor een echo en krijg als het goed is de volgende ronde andere medicatie. Ben erg benieuwd. Hoop dat de bijwerkingen dan minder zullen zijn.

Ik hoop voor je dat een volgende ronde niet nodig is hihi. Maar ik was ook echt zo beroerd van de clomid. Hoop dat je van andere medicijnen minder last hebt.

Terug
Bovenaan