Ervaringen Clomid

Zo weer terug van een ziekenhuisbezoekje. Had een follikel van 19 mm, dus het klussen kan beginnen. En dan weer afwachten.
De volgende cyclus gaan we over op Gonal-f. Hoop dat dat spuiten een beetje meevalt. Ben niet echt van de naalden. Maar ja, heb er alles voorover. En is beter dan die nare bijwerkingen van Clomid.
Iemand van jullie ervaringen hiermee?

Goedzo! Ja gonal-f heb ik ook gehad!
Ik vond dat fijne medicatie, de pen is net als een insuline pen dus de naaldjes zijn dusdanig klein dat je er eigenlijk niks van voelt...ze zullen je dat ongetwijfeld uitleggen :)
Ik.had geen bijwerkingen van de gonal-f en van de clomid vooral hormonale buien hahaha

De gonal-f daar ben ik zwanger mee geworden iig...

Lekker klussen en hopelijk is die gonal-f niet meer nodig!

@Annemarie33
Kijk es aan. Ben erg benieuwd. Hoop dat het niet nodig is. Maar ga daar niet vanuit. Gelukkig dus je voelt er weinig van. pfff.. Ben een beetje een schijterd. Maar die prikken zullen hoe gek het ook klinkt wel weer wennen. Ze hebben het idd uitgelegd vanmorgen. Ook de pregnyl mocht dit nodig zijn.
Dat is goed nieuws! :) En het is goed om te horen dat je geen bijwerkingen had. Fijn dat ze zo snel overstappen in het ziekenhuis.
We gaan dr voor.
Hoe gaat het verder met jou? Trek je het allemaal een beetje?
@Supertje
Heb alleen Clomid nog maar gehad.
Houd jullie op de hoogte.

Lief dat je het vraagt! Ja het gaat zeker wel goed...tuurlijk die suiker en bekkenpijn is gewoon balen! Gisteren met de controle wees de echo uit dat ik alleen op de meting van het buikje van de kleine dame al op 39 weken zit...ik ben vandaag 32 weken dus je kunt je voorstellen dat ik dacht ow jee...

Sowieso is de kans op een natuurlijke bevalling nu nihil en dan wordt dit mijn 2e keizersnede... ze gaan me dan uiterlijk op 6 maart helpen. Ook een tegenvaller ik wilde graag eens op de 'normale' manier bevallen...

Als ze maar gezond ter wereld komt dat is het allerbelangrijkste! Ik besef wel dat zomaar even kinderen krijgen toch niet zo vanzelfsprekend is en dat zul jij nu ook ervaren denk ik :)

Die spuiten komt echt goed heb je vragen dan roep maar! Die pregnyl spuiten vond ik vervelender, spuit die vloeistof maar langzaam in dat is het meest akelige stukje namelijk...

Hopelijk heb je toch nog op de valreep leuk nieuws

Liefss

Fijn dat het goed met je gaat. Ondanks de suiker en bekkenpijn. Zozo! Tjonge zeg! Dat kan me wel voorstellen. Had je niet verwacht.
Precies! De gezondheid van de baby is het belangrijkste.
Besef dat heel duidelijk. Heb een vriendin die nu zwanger is van de 1ste. En die mijn situatie weet. Zij heeft er totaal geen begrip voor. Moet af en toe ff slikken. Pfff..erg jammer. Het is zeker niet vanzelfsprekend...
Hartstikke fijn! Zal misschien nog es aankloppen. ;-) Hoorde ook dat Pregnyl een brandend gevoel kon geven.
Duim voor me.
Jij succes met de laatste loodjes. Daarna lekker genieten van je kleine wonder. Ben hartstikke jaloers.. ;-)
@Supertje,
Hoe gaat het nu met jou?

Wij klooien op het moment maar wat aan hahahha. Laatste cyclus was 40 dagen, ik ga er vanuit dat deze langer gaat duren. We starten in april of mei met IUI denk ik. Dan gaat de oudste naar school en de tweede 3 ochtenden naar de peuterspeelzaal. Dan heb ik mooi weer tijd voor alle fm's zonder dat ik ze bij mijn moeder moet brengen.

Fijn zulke vriendinnen. Ik stuitte ook op een en al onbegrip. Ook van familie trouwens. Mijn vriendin zat na 5 maanden proberen al bij de huisarts omdat het niet lukte en bleek zwanger te zijn en mijn schoonzus vond 7 maanden ook al lang bezig zijn. Hebben overigens allebei 3 kinderen. Waarbij de andere 2 in 1 keer gelukt was. Het probleem moeilijk zwanger worden kennen ze hier in de familie allemaal niet. Ik heb ze nu ook niks verteld op mijn moeder na.

Echt vervelend als je zo'n lange cyclus hebt. Heb ook 2 jaar lang steeds ovulatietesten gebruikt. Werd daar ook niet goed van.
Nou, wens je heel veel succes. En hoop voor je dat het snel mag lukken allemaal.
jah, baal daar ontzettend van. Voel me daardoor af en toe best eenzaam. Gelukkig steunt me man me heel goed. Hij gaat ook steeds met me mee naar het ziekenhuis. Vind dat ook echt fijn. Vertel nu ook gewoon niks meer. En als ze vragen hoe het met me gaat, zeg ik prima! Vind het ook wel fijn dat ik hier mn verhaal kwijt kan. Lucht toch een klein beetje op.

Terug
Bovenaan