ervaringen en tips gevraagd voor kraamfeest

Wat dacht je van een combinatie draagzak en in de kinderwagen? Hele naaste familie/vrienden komen, neem ik aan, toch al eerder langs en hebben ze de kleine al goed kunnen bewonderen en ermee knuffelen.

Ik hou dit topic in de gaten, ik wil ook een kraamfeest rond de paasdagen!

liefs, Nicole 19w1d zwanger van nr 2

Mijn jongere zusje heeft een kraamfeest gegeven, de tijd was ongeveer 2 uur lang genoeg om de kennisen en "vage" vrienden te zien, want je naaste familie komt meestal toch wel eerder langs.
Dan kun je je kindje gewoon bij je houden (in de box of in de kinderwagen), kunnen ze hem/haar bewonderen en evt, als de kleine zich goed voelt vast houden, en daar moet jij je natuurlijk ook goed bij voelen. Wat leuke drankjes (lees apparte gekleurde glazen) en zelfgemaakte gebakjes met muisje, eens wat anders... Leuke versiering, wat vermaak voor de wat oudere kinderen (een appart hoekje met speelgoed, evt een dvd, en je bent helemaal klaar ^^... PS laat iemand anders (vriendin(nen) mede gastvrouw/heer zijn, dan heb je zelf nog tijd om bij te praten. Groeten Esther

Leuke tip!
Via www.lilyscupcakes.nl kun je speciale cupcakes bestellen voor geboorte. Heel speciaal en toch anders dan steeds die beschuiten.....

Mocht je dit te duur vinden, kun je ook zelf muffins maken met muisjes of blauwe of roze decoraties erop.

Succes!

Hoi,

Je kan voor blauwe drankjes bijv 7-up nemen en die met een blauwe levenmiddelen kleurstof blauw maken.
Die kleurstoffen zijn makkelijk te bestellen bij een taart en decoratie winkel.
Hier hebben ze ook leuke suikerwerkfiguren in het blauw of baby.

Veel plezier en geniet er zelf van.
Groetjes

Hai!
Ik heb wel eens ergens gezien dat lange vingers (gedeeltelijk) gedipt zijn in de roze/blauwe muisjes. Da ziet er ook erg leuk uit. Al vind ik het idee van de soesjes in chocola en muisjes ook erg leuk!!
Heb je al gedacht aan de versiering?? www.JB4kidz.nl is een leuke site voor versiering van het kraamfeest!!
Succes met de voorbereidingen!!
Silvie

Terug
Bovenaan