Ervaringen gevraagd: Groei HCG week 3-4

[quote quote=10313654]Graag gedaan ik heb voor mijn eerste kindje een miskraam gehad met 11 weken met onbekende oorzaak en daarna duurde het 2 jaar en 8 maanden voordat ik weer zwanger was[/quote]
Jeeetje, wat heftig! Lijkt mij erg lastig een plekje te geven.. is dat gelukt? 


En inmiddels heb je dus wel een kindje? 
 
Nee ik had toen ondergewicht en giga veel stress en denk nog steeds dat dat de oorzaak was dus heb nog steeds een enorm schuld gevoel het is in juli 2012 gebeurd. Ik heb ook nog een zoontje gekregen waarbij het al in ronde 4 raak was en nu alweer in ronde 16 voor de 3de
 
[quote quote=10313738]Nee ik had toen ondergewicht en giga veel stress en denk nog steeds dat dat de oorzaak was dus heb nog steeds een enorm schuld gevoel het is in juli 2012 gebeurd. Ik heb ook nog een zoontje gekregen waarbij het al in ronde 4 raak was en nu alweer in ronde 16 voor de 3de[/quote]
Heel erg heftig Girafje! Ik begrijp dat het erg verdrietig blijft. Soms blijft de oorzaak ook gewoon niet duidelijk hoor..
Gelukkig heb je wel een zoontje! Heel bijzonder! 


Heftig om al zo veel rondes verder te zijn hè.. lukt het nog om rustig te blijven? Krijgen jullie hulp of nog niet? 
 
Mijn schildklier werkt te langzaam waardoor ik ook heel snel moe ben. Hoe kan je zwanger raken met zo’n lage progesteron waarde? Ik heb nooit heel veel calorieën gegeten dus dat zou zeker een verband kunnen zijn haha 
 
Dat lage progesteron gehalte was toen het wederom mis zat. De gynaecoloog snapte er ook niets van hoe ik überhaupt zwanger kon zijn destijds. Deze zwangerschap ben ik dus gelijk met progesteron tabletten begonnen. Dat gaat tot nu toe heel goed! Nog geen bloedingen gehad, terwijl ik dit de vorige zwangerschappen wel allebei had. 


Vervelend van de vermoeidheid! Ik vond het meer calorieën eten ook erg lastig.. nu nog steeds zit ik eigenlijk niet lekker in mijn vel door de aangekomen kilo's. Maar als het zorgt voor een gezonde zwangerschap, is het het natuurlijk dubbel en dwars waard! 
 
Terug
Bovenaan