Ervaringen gezocht action early

<p>Hoi allemaal,</p><p>Sinds vrijdag getest (9 dpo) met action early en die gaf een licht streepje, toen nog 1 gepakt en ook een licht streepje. (Duidelijk te zien maar krijg het niet goed op de foto). Zaterdag negatief getest met action early, echt niks op te zien.. mijn urine was toen niet zo donker als de dag er voor zag ik,.. maar gisteren en vandaag weer zo'n lichte streep.. Wat moet ik hier nu mee.. mijn ervaring is dat action helemaal wit blijft.. dat was dus zaterdag ook het geval. Nu 12dpo en maak mezelf helemaal gek er mee.. heeft iemand ervaring met deze testen en ook last gehad van indroogstreepjes of iets? Alle streepjes kwamen binnen de afleestijd van 5 min.</p>
 
Ik had bij een eerdere zwangerschap tegelijkertijd een action early en action gewone gedaan en de gewone was duidelijker dan de early ?
Ik heb dus betere ervaringen met de gewone. En ondanks dat koop ik elke maand ook weer early want stel nou dat….
 
@Kimmmm echt vreselijk hè.. hier hetzelfde.. maar bleven ze bij jou ook omo wit als het niet zo was? (Binnen afleestijd)
 
Ik telde dagen voor NOD, dag of 6 ervoor een héél licht streepje met die test. Elke ochtend getest (jaja obsessie ?) en liep toen wel op. Dus gewoon morgenochtend (is sws beter) nog eens testen. Maar tot NOD is de kans dat het mis gaat echt nog héél groot dus daar wel rekening mee houden
 
@EveryMomentMatters dankjewel voor je reactie! 12 dpo is natuurlijk ook nog voor NOD dus alles is idd mogelijk. Ben bang dat het dus niet oploopt dus opzoek naar positieve verhalen om mezelf wat gerust te stellen hahaha! Hopelijk loopt het op!!!
 
Bij mij bleef het streepje heel licht, ik denk wel 8 testen gedaan, op verschillende dagen, aangezien ik niet kon geloven dat ik zwanger was geworden op de natuurlijke manier. (1e kindje via IVF) Vandaag 30 weken zwanger..
 
Terug
Bovenaan