Ervaringen gezocht action early

Ik had op 8 dpo een spierwitte test.  11 dpo een heel licht lijntje binnen de 5 minuten. 12 dpo nog een keer getest en weer een licht lijntje binnen 5 minuten. Toen ook meteen de clearblue digitale test gedaan die 1-2 weken zwanger aan gaf. De week daarna liep het lijntje op naar een echte knalstreep. Nu inmiddels bijna 10 weken zwanger ?
 
@AenJ wauw gefeliciteerd! Wat fijn!!! Dankje voor je reactie.
@mirtjemirtje gefeliciteerd!!! Ik hoop dat het bij mij ook zo mag zijn!
 
 
 
@Lila, in de juli ronde had ik dagen voor nod lichte streepjes maar alsnog 1 dag te laat ongesteld geworden. Ik denk dat het toen ik testte nog goed was maar alsnog mis is gegaan aangezien ik normaal altijd Omo witte testen heb idd. Mijn nod is volgende week maandag maar net ook weer bij de action geweest. Deze keer alleen gewone gekocht ? ga vanaf straks en dan iedere ochtend mezelf ook weer gek maken. Want stel dat er wel gewoon een mooie streep te zien is.
Ben vanaf donderdag avond non stop misselijk moe futloos en m’n buik voelt raar, soort gefladder. Kan natuurlijk iets anders zijn maar lang leve mijn brein ?
 
Eigenlijk altijd eerst deze test gedaan. Laatste keer dat ik testte 2 dagen naar mijn NOD bleef deze wit en heb ik hem weggegooid. Aan het einde van de dag zei iets in me dat ik toch even naar de test moest kijken. Er waren toen toch 2 strepen te zien.. Ik dacht meteen aan een indrooglijn, maar alle keren dat de test wit bleef in de eerste instantie kwam er later alleen een controlestreep. Toen toch nieuwe testen gehaald (clearblue en Kruidvat) en beide in de avond positief! Een streep is een streep, zeker als deze keer op keer blijft terugkomen! Inmiddels 12 weken zwanger nu. Dus als je een streep ziet, zie je deze niet voor niets!
 
Ik gebruikte ook van de action! Geen gekke ervaringen mee. Met de early bij m’n eerste zwangerschap 3 dagen voor nod getest en positief en 2e zwangerschap 2 dagen voor nod. Geen vals positief gehad oid.

Ik zou zeggen, gefeliciteerd met je zwangerschap! Doe anders voor de zekerheid nog even van een ander merkje (etos of Kruidvat?)
 
@Kimmmm ooooh wat spannend! Ik duim voor je! En ik denk idd mocht het niet oplopen dat dat bij mij ook het geval is.. benieuwd naar morgen.
 
@Kim spannend!!!! Ik hoop zo dat het goed zit.
@Christina dankjewel maar ben er nog niet zo zeker van.. vooral omdat het nog zo licht is. Voor morgenvroeg heb ik een 2v5 gehaald en die testen ken ik dus morgenvroeg zal ik meer zekerheid hebben!!!
 
https://postimg.cc/ftYzFdd3  
Ik heb hier trouwens een foto van de testen van vrijdag en hoe die er vandaag ook uit zag..  dit is dus binnen afleestijd.
 
Lila, ik zie zeker streepjes en dus ook nog eens binnen afleestijd! Het blijft natuurlijk spannend tot je nod omdat het nog mis kan gaan. Maar ik durf hier wel voorzichtig positief over te zijn!
 
Terug
Bovenaan