Ervaringen ivf Belgie/Duitsland?

@gebruiker81320

Sorry zie je reactie nu pas. Ik ben inmiddels ruim 5 weken zwanger van de eerste ivf poging bij VivaNeo. Nu hopen dat alles goed mag blijven gaan.

@gebruiker813230

Ben je er al uit? Cuijpers en Cuijpers werkte idd bij VivaNeo en zijn voor zich zelf begonnen. Ik heb me bij beide ingeschreven en ben voor VivaNeo gegaan ivm langer wachten bij C&C. Er is een team Nederlandse artsen, had alleen 2e kerstdag met de terugplaatsing een Duitse arts wat die had dienst. Ik ben nog steeds erg tevreden en hopelijk 26 januari een goede echo! Jij iig veel succes. :)

Hallo,

zijn er nog mensen met ervaringen in België/Duitsland? Wij zijn ons ook aan het oriënteren na helaas twee mislukte pogingen in Nederland. Ik ben ook benieuwd naar slagingspercentages, maar daar kan ook nog niet veel over vinden. Van ziekenhuizen in Nederland wel, maar niet echt uit België/Duitsland (misschien publiceren ze daar niet echt over cijfers?). 

Alvast bedankt!

Groeten Petra

Hallo allemaal,Ik ben Kira Miedema en ik zit in 6vwo in Amsterdam op school. Ik maak dit jaar samen met Roos een profielwerkstuk over de verschillen tussen kunstmatigebevruchtingen in Nederland en in het buitenland. Julliezouden ons heel erg helpen hiermee als jullie dezeenquête in zouden willen vullen! Alvast bedankt!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSevKBMYniH2phZBQQXNYzXsB6QILtXPdNiqHfTvrGgL9gC2vQ/viewform?usp=sf_link

Terug
Bovenaan