Ervaringen Just Sit?

wij hebben wel een duowagen. 
achter elkaar en totaal niet lomp. als je hen inklapt, in 1 beweging, past ie zo in de achterbak van mijn fiat panda. maxi cosi, ligbak en buggyzit past er allemaal op. ik kan alle winkels in en bochten maken. City select baby jogger heet de wagen. 
mijn kids schelen ook 18 maanden en zijn nu 1 en 2. ik gebruik de wandelwagen nog steeds dagelijks. Dus ik vind het de beste aankoop ever. Het is net wat comfortabeler voor de oudste. of als je haast hebt kan je ze allebei vervoeren.

Daar heb ik nog niet eerder van gehoord. Het is het waard om even naar te kijken. 

Wat we gezien hebben is een Topmark duo buggy. Maar die vinden we lomp in rijgedrag. En bijvoorbeeld de bugaboo kinderwagen. Zit hoog in prijs en is extreem breed... 
dankje! 

Met zo'n meerijdplankje kan je toch helemaal niet comfortabel meer achter je wagen lopen? Ik zie die vrouw op het plaatje de wagen duwen met haar vingertoppen..

Ik heb Joolz gemaild of het frame een stoeltje aan kan. Hun reactie: het frame kan het stoeltje wel dragen, maar is niet berekend op dat extra gewicht. Door het wiebelende gewicht van de oudste kan het frame krom trekken.Dus ik denk toch dat we verder zoeken en niet voor een Just Sit gaan. 

Terug
Bovenaan