Hier zit er 20 maanden tussen m'n dochters, dus iets meer.. maar toch ook wel snel
De oudste liep pas met 18 maanden en jeetje, dat vond ik wel pittig hoor. Met m'n hoogzwangere buik haar steeds tillen.
Mijn tweede is geboren met keizersnede ivm stuitligging, dus dat was ook behoorlijk zwaar. Het herstel is mega pittig, zeker met 2 kleine kinderen. Ik mocht de oudste wekenlang niet tillen en daar snapte ze niks van. Ik had echt niet elke dag hulp want dat is onmogelijk weken lang dus ik heb flink afgezien en veel pijn gehad en heel wat gehuild die eerste weken.
Ondertussen zijn m'n dochters ruim 3.5 jaar en 22 maanden en nu vind ik het heeeerlijk en we gaan binnenkort voor een 3e!
Maar het eerste jaar met 2 ukkies vond ik best afzien eerlijk gezegd. Altijd 2 ritmes, verschillende slaaptijden en veel slapeloze nachten en huilbuien.
Ik ben altijd blijven werken, 2 dagen. Had dit ook echt nodig, even 2 dagen weg van alles.
Hoe je het verder gaat doen met ritmes en wanneer je tijd hebt om op pad te gaan zodra je 2 kinderen hebt, daar vind je vanzelf je weg in! Maak je daar nog niet te druk om. Baby nummer 2 zal gewoon wat vaker in de wagen slapen of in de auto en zich wat meer moeten aanpassen, maar dat gaat vanzelf!
Ik wens je een goede zwangerschap!