Ik had ook 8 maanden na de bevalling van mijn zoontje een positieve test in handen. Ik vond de tweede (of eigenlijk 5e, voor mijn zoontje was het al een paar keer mis gegaan) zwangerschap heel erg meevallen, maar dat was denk ik om twee redenen: ten eerste kon ik toen wel eten binnenhouden (wel een paar keer overgegeven, maar lang niet elke dag en zeker niet na elke maaltijd) en had ik geen bloedarmoede omdat ik nu meteen wist dat ik extra supplementen nodig had, en ten tweede bleek het hartje met de termijnecho gestopt te zijn met kloppen, dus misschien dat het daardoor minder heftig was en ik heb natuurlijk alleen het eerste trimester gehad.We waren al volop aan het kijken naar een grotere auto etc, maar blij dat we nog niet teveel stappen hebben genomen, want nu, 6 maanden na die termijnecho, ben ik nog niet opnieuw zwanger, en kijken we naar een ander potentieel leeftijdsverschil, wat best wel uitmaakt voor dingen als evt een duokinderwagen aanschaffen. Wat dat betreft zou ik dus nog wel even rustig aan doen met grotere keuzes (baan, grote aankopen) tot je in elk geval in het veiligere tweede trimester bent.Hopelijk mag het bij jou allemaal wel goed gaan, het leek me heerlijk, twee kindjes zo dicht op elkaar.