Ervaringen letrozol, hoe snel zwanger?

hoii AMCK, 
bij mij is 2018 pcos geconstateerd. Kreeg eerst letrozol 2,5 mg dit was helaas niet voldoende. Daarna gestart met 5 mg. Dit ging heel goed en zwanger geraakt. 
 
Hoi Dames,
Ik ben vorige maand begonnen met 7 dagen provera. Daar kwam geen ongesteldheid van, daarna begonnen met Letrozol 1tabblet, 3x terug geweest voor echo, maar helaas niet groot genoeg de eitjes. De dosering wordt nu verhoogd naar 2 tabletten, maar eerst nog de Provera kuur en daarna 2 tabletten Letrozol. 
Hoop dat het hierna wel lukt..
 
 
Hoi allemaal, ik heb net mijn 2e ronde Letrozol gehad. De 1ste keer 2,5mg per dag en deze maand 5mg per dag. Gisteren (cyclusdag 14) een follikelmeting gehad en alles was nog heel klein. Jammer.. vorige maand nog een even lange cyclus als normaal. We zijn al 2,5 jaar bezig. En jullie?
 
In 2018 is er bij mij pcos geconstateerd en mocht ik nadat mijn menstruatie was opgewekt, starten met de letrozol (laagste dosis) gelijk die ronde zwanger geraakt. 
Zelf geen bijwerkingen ondervonden.
hoop dat het snel mag lukken! 
nu ondertussen bijna 14 weken zwanger, zonder hulp van het ziekenhuis dit keer ?
 
Lieve dames, Ik ben nu met mijn 2e ronde letrozol bezig. Eerste maand na het opwekken van een bloeding begonnen met de 2,5mg. Helaas zonder resultaat mijn eicellen bleven klein. Nu de 2e ronde met 2 tabletten van 2,5 mg afgelopen maandag 20 december mijn eisprong gehad! Nu afwachten tot 4 januari dan kan ik een zwangerschaps test doen. Ik hoop dat het raak is, ik probeer het een beetje los te laten tot dat ik een test kan doen maar dat is erg moeilijk. Ik hoop dat wij allemaal een beetje geluk mogen hebben en snel een positieve test onze handen staan ♡
 
Hoi dames.
Ik heet Anouk, woonachtig in Nieuwegein(Utrecht).
Ik heb ook helaas pcos. 
Ik begon eind april begin mei met provera om me menstruatie op te wekken maar werd na 2weken niet ongesteld toen test gedaan en toen kreeg ik 2streepjes te zien dus zwanger, hellaas voor korte duur 19juni kreeg ik een bloeding(miskraam).
Heb toen even een pauze genomen maar wel steeds proberen om zwanger te worden helaas na 3maanden nog steeds niet zwanger dus weer het zkh contact gehad toen met ovulatie inductie begonnen toen kwamen we erachter dat ik weer een lange syclus had dus begonnen met provera en dan letrozol die sloeg gelijk aan gelukkig maar 1ste ronde is het niet gelukt helaas 
Ik ben 31december met 2de ronde letrozol 2.5mg ik heb dinsdag een echo om te kijken of er een eitje groeit ? ik hoop dat deze maand het lukt.
Ik heb gelukkig geen bijwerkingen van letrozol?
Gr Anouk 
 
Hoi! 
Wilde mijn verhaal doen omdat ik er zelf naar zocht in onzekere periodes, maar niks kon vinden hierover..
Bij mij is ook pcos geconstateerd, maar in de bloedwaarden week alleen LH af. Geen andere hormonen uit balans gelukkig. wel ben ik daarna een traject ingegaan met provera en daarna letrozol. Wat een ellende, echo hier echo daar, 1 pil deed niks, 2 ook niet, 3 was teveel waardoor ik ineens 2 eitjes op klappen had. Toen moest ik dus afwisselende doses van 2 om 3, dat sloeg aan! Hierna mochten we met deze dosis zelf aan de gang, 6 mnd lang. Ik had er een hard hoofd in, en moed eerlijkgezegd in mijn schoenen, maar nu na de 2e ronde met de juiste dosis 5 weken zwanger! 
Ontzettend pril en voorzichtig blij natuurlijk. Voor iedereen die dit te wachten staat, heel veel succes, ff doorzetten.. het is het waard! 
Liefs
 
Terug
Bovenaan