Ervaringen loopoor

Nou vanmiddag even de HA gebeld, en die zei dat ik bij koorts of pijn moest bellen, omdat het oor al open is kon er verder toch weinig gedaan worden. Belde het KDV om half 5 dat ze al 2x2 uur had geslapen en ze 39,5 had. Dus weer gebeld en na het ophalen van Lydia direct doorgelopen naar de apotheek voor een AB-kuur.
Het arme moppie. Laten we hopen dart ze dan nu genoeg weerstand opbouwt voor de rest van haar leven
Liefs Rianne (die weer niet zoveel heeft gedaan als ze wilde) en Lydia die welk erg lief is nu)

Krijg het idee dat we toch wel in het zelfde schuitje zitten haha...
Maar ik heb de hoop dat het na volgende week stukken beter gaat. Natuurlijk zijn kinderen vaak ziek maar er zijn grenzen.

Als ik je zo aan alles denk want je sinds oktober (volgens mij???) verteld over Lydia wil ik je ongevraagd advies geven; vraag een consult bij een kinderarts. Ze heeft zo vaak koorts. Ik heb nu doorgepakt bij de ha en ik weet dat ik er goed aan gedaan heb. Al was de diagnose anders geweest, het gevoel dat ik alles heb gedaan wat mogelijk was...daat weegt toch niet veel tegen op.

Ik weet niet hoe het bij jullie thuis gaat maar hier liepen de spanningen wel op door vermoeidheid en zorgen. Gelukkig hebben we geleerd om daar mee om te gaan maar het doet wel wat met je relatie.

Nou meid ik hoop dat het met Lydia beter is vandaag.

Sterkte!
Liefs Renske

Nou, als ik dit zo lees (en vaker als ik dingen lees over oorontstekingen/ koorts/ waterpokken en alle andere kinder-ellende) besef ik me hoe rustig het hier is. Kian is echt nooit ziek.
Heel veel sterkte met lydia en beterschap voor lydia, en petje af voor alle mamma's die zo'n lange adem moeten hebben met dat gekwakkel! HEt is jullie gegund dat de zomer aanbreekt en dat de weerstand weer beter wordt!
Liefs Nelleke

Ach gossie arm meiske alweer in de lappenmand.
Hopen dat het snel weer beter wordt en ze eindelijk eens niet geplaagd wordt door al die ziektkiemen.
Misschien inderdaad eens een verwijzing vragen naar de kinderarts, wie weet vind hij iets en kunnen jullie geholpen worden.

Beterschap voor je meiske

@ Pauline,ws heb je het gemist door de verhuizing, maar ze is al bij de kinderarts geweest, eczeem komt door de droge kou, en uit allergietest is verder niets verontrustends gekomen. Ws dus gewoon pech met een opeenhoping van ziektekiemen, daardoor verminderde weerstand en dus weer vatbaarder. Sinds gister heeft ze (toch maar weer, 2ex deze winter) antibioticum, en is ze alweer een hoop opgeknapt. Nou nog wat meer vetmesten,w ant ze zit al een half jaar net boven de 10 kilo...
En dan ik nog opknappen, zou ook wel fijn zijn

Groetjes, Rianne en Lydia

Sorry Renske, had jouw berichtje over het hoofd gezien, kreeg van mijn ha vrij snele en doorverwijzing naar de kinderarrts, dus dat ging heel makkelijk. Over 2 maanden gaan we er weer heen en dan hoop ik dat ik haar weer flink heb kunnen oplappen... En als ze dan nog kwakkelt gaat hij vast verder kijken, hij neemt me erg serieus gelukkig.
Groetjes, Rianne en Lydia

Hoi Rianne, sorry ik heb dat niet meegekregen of goed onthouden... dat krijg je dus als je weinig slaapt over een lange periode dan ga je echt veel vergeten.
Gelukkig dat je al in die "molen"zit en dat het niet echt wat opgeleverd heeft is natuurlijk wel jammer maar natuurlijk ook wel fijn.

Ja sommige kinderen hebben dit nou eenmaal en daar moet je dan samen doorheen.
Mijn ouders hebben dat met mij ook gehad. Ze zijn nog steeds bij elkaar en ze hebben een gelukkige dochter afgeleverd hahahaha

Sterkte!!
Renske

Terug
Bovenaan