Ervaringen merken kunstvoeding

Voor baby’s is het niet prettig om steeds andere voeding te krijgen. Er wordt geadviseerd om de eerste vier maanden sowieso niet te wisselen tenzij het echt noodzakelijk is. Als de baby goed eet en groeit, waarom wisselen? Alleen vanwege de geur? Dat zou ik persoonlijk niet doen
 
Hipp bio. Kleine meid heeft nooit gespuugd, vind het heerlijk en boert vrijwel nooit. Of dit aan de melk ligt geen idee…maar we zijn erg te spreken over dit merk. Ook eens geprobeerd over te stappen naar etos huismerk maar toen veel krampen en het stonk inderdaad, dus na 2 dagen weer met gierende banden terug naar Hipp.
 
Ik vind Nutrilon melk makkelijker mengen. Dan heb je minder makkelijk klontjes in de voeding. Verder vind ik de voeding van de Kruidvat, Jumbo en de Albert Heijn in kwaliteit en geur/ substantie vergelijkbaar.


Hier doen we eigenlijk altijd de eerste 6 maanden Nutrilon. En na die 6 maanden over naar een huismerk.
 
Ik denk dat alle voedingen hetzelfde zijn en prima. Idd kijk de aflevering van keuringsdienst van waren.
Bij onze eerste hebben we de dure variant van Hero gebruikt, maar onze tweede krijgt ah voeding. Verschil merk ik er niet van qua voeding, wel qua kosten
 
Als een kind wel of niet spuugt ligt niet aan de standaard voeding. Maar of je kindje reflux heeft of iets anders. Zomaar wisselen met voeding is niet goed voor een baby. Hoe oud is je baby? En heeft hij niet gewoon honger in de nacht mag hij niet iets meer? 
 
Begonnen met kruitvat wat goed beviel. Nu gebruiken we bonbebe. Wat volgens mij precies hetzelfde is, alleen voor ons makkelijker te halen bij de supermarkt in het dorp.


Mijn oudste spuugde flink en m'n dochter nu ook een beetje. Maar dat stinkt niet opvallend erg.
 
Terug
Bovenaan