Ervaringen met clomid

<p>dag iedereen,</p><p style="text-align: center;">Ik heb deze ronde voor het eerst clomid gebruikt. Ik ben erg benieuwd naar alle ervaringen en na hoevaak jullie zwanger zijn geraakt! Er is al erg vaak zo een topic geopend maar die zijn wel erg oud</p>

Vorig jaar januari met clomid gestart. De 1e ronde deed het niets, maar de 2e ronde dosis omhoog en tien zwanger. Helaas was dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus ben geopereerd. Daarna weer begonnen met clomid en in de 3e ronde zwanger geraakt en nu verwachten we dus in juni ons kindje. Goede ervaringen dus!! Vond het wel bende om te slikken en had wel last van mijn hormonen, maar dat had ik gelukkig zelf door. Succes!!

Hoi, ikzelf heb het niet gebruikt maar mijn vriendin wel. Zij had ook de  eerste ronde een te lage dosis, de ronde erna dosis verhoogd en zwanger! Inmiddels 16 weken dus dat gaat goed.
T is fijn als je gemonitord wordt, krijg jij dat ook? om de dag een echo?

Groetjes

Ik heb een paar jaar geleden ook clomid gekregen vanwege een heel onregelmatige cyclus. 11e ronde was het gelukt. Een zoontje van bijna 2 inmiddels. Daarna nog 2x spontaan zwanger geraakt

Ik heb een paar jaar geleden ook clomid gekregen vanwege een heel onregelmatige cyclus. 11e ronde was het gelukt. Een zoontje van bijna 2 inmiddels. Daarna nog 2x spontaan zwanger geraakt

Dat zijn allemaal hele fijne verhalen om te horen. Dat geeft mij erg veel hoop erin in. Wel vervelend Jippie met je bbz maar het is nu goed uitgepakt!
Ik ben zelf deze maand wel met echo's onderzocht. Ik heb 2 mooie follikels aan 1 zijde. De laatste meting waren deze 19 en 16mm. 
Voor de clomid had ik wel een regelmatige cyclus. Maar het duurde 3 weken voordat er een eitje sprong en deze was vaak 15mm. Dus zo groot in korte tijd heb ik ze nog niet gehad.
Moesten jullie ook op progesteron prikken daarna? En waren jullie waardes anders na de clomid?

Ja zijn heel blij. Nog maar een paar weekjes.
Ik had geen metingen maar moest op dag 21 op progresteron prikken om te zien wat de waarde was en of ik dus een eisprong gehad had. Ik wist door temperaturen en mijn lichaam in de gaten houden heel goed of ik voor niets ging prikken dus mocht na die bbz gewoon een week nadat ik dacht dat mijn eisprong was komen prikken. Ik heb dit altijd goed gehad. Waardes waren meestal ergens in de 80 als ik een eisprong gehad had.

Terug
Bovenaan