Ervaringen met de Quinny Zapp?

Tussen mijn oudste en jongste zit 19 maanden. Ik heb kort een buggyboard gebruikt, maar was geen succes, want de oudste wilde dan ook gaan zitten. Ik heb toen de dubbele buggy van McClaren gekocht. Ideaal: omdat je de zitjes afzonderlijk van elkaar kunt verstellen en hij is tot klein in te klappen en paste zelfs in mijn achterbakje van de Suzuki-alto.
Groetjes, Yoeke

Ik heb hem zelf en het is echt een lekkere wagen om mee te lopen, maar als ik een hele dag weg ga dan neem ik mijn andere koelstra mee. Deze rijd een stuk minder lekker, maar kan wel liggen. Voor lange mensen is de zapp niet heel fijn, omdat hij heel laag is met zijn handvatten. Hij rijd wel echt super, daar kan geen andere wagen tegen op vind ik. Als je een goede keus wilt maken probeer hem dan eerst te lenen van iemand, in de winkel lopen alle wagens lekker. veel succes ermee.

quote: yvonne1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-01-2007 14:45:02'));

wij hebben gewoon een "goedkope" buggy gekocht....dwz, een aanbieding, en we hebben hem in de winkel goed uitgetest met kind erin, lijkt me handig om op die manier een keuze te maken, want om nou op het oordeel van iemand anders af te gaan, jij moet ermee rijden tenslotte

yvonne

Hoi Yvonne!

Ik heb de Zapp laatst inderdaad uitgeprobeerd in de winkel, maar daar schiet je ook niet enorm veel mee op. Tja, dan merk je dat ie goed rijdt, en er mooi uitziet. Maar er zitten  meer eigenschappen aan zo'n wagen en  daarom wil ik  juist graag praktijkervaringen horen van andere gebruikers. Wat is er handig aan en wat niet. Dan maak ik (uiteraard) zelf de keuze  of ik 'm wel of niet koop.

Grts, Mimi

Hoi, ik heb onlangs de quinny zapp gekocht, maar nog niet in gebruik omdat de baby nog geboren moet worden. wel al thuis uitgebreid geprobeerd en tot nu toe erg blij met de keuze.

hier mijn redenen/twijfels.

ik moet de trap op dus wilde een lichte buggy, maar vond het gebrek aan standen wel een min punt.

toch uiteindelijk gekozen voor de zapp: ik kan hem nu eerst gebruiken met de maxicosi, en later als buggy met name voor het eventjes iets doen buiten de deur ( naar de winkel ofzo) en op reis ( heb ook geen auto). hiernaast heb ik nog een zware buggy van mijn zus die in vele standen kan, die zal ik dan gebruiken als ik echt een hele dag weg ga bv naar de dierentuin ofzo. dan kan hij lekker slapen.

de zapp is inderdaad erg mooi en ik vind het wel makkelijk in te klappen hoor en hij wordt lekker klein. bovendien zit er een goed tas bij (om hem in te doen) en rijdt hij echt erg lekker.

succes met je keuze!

groetjes v mm 36+3

Wij hebben ook een Zapp. Hij bevalt ons prima.
* hij past makkelijk door smalle paadjes in winkels en pashokjes!  
* hij kan ingeklapt zelfs tussen de achterbank en de voorstoelen in de auto.
* Ik vind het inklappen overigens wel een groot succes: supersimpel en je vingers komen nergens knel. Jammer dat ze niet iets gemaakt hebben waardoor hij bij het oppakken ook ingeklapt blijft, zoals bij zijn "grote broer" de Speedi wel zit.

Nadelen:  
*  er kan  praktisch geen gewicht aan de achterkant mag hangen, want dan kiepert ie om.
* En een nadeel is dat hij niet met de gewone beugels op de fiets mee kan. Ik heb hem nu vaak met een "spin" overdwars achterop de fiets, maar dan ben je wel wat breed. Het kan, maar ideaal is het niet. Bovendien komt bij ons nummer 2 er ook aan en gaat nummer 1 binnenkort in een fietszitje achter. Dan past mijn constructie niet meer.
Nu zijn er wel speciale beugels voor de Zapp op de fiets  op de markt, maar die kunnen weer niet samen met fietstassen en ze zijn redelijk duur.

succes met je keuze

greet

Terug
Bovenaan